1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności: 1) podejmowanie działań zmierzających do uchwalania miejscowych planów Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Skórzec, 2) udostępnianie założeń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu i popularyzacja ich treści, 3) nadzór nad prawidłową realizacją postanowień miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy, 4) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prowadzenie rejestru. 2. Wydawanie wypisów, zaświadczeń i informacji z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Skórzec oraz Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Skórzec 3. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy - Prawo ochrony środowiska w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 4. Wykonywanie zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych objętych infrastrukturą informacji przestrzennej. 5. Zastępowanie w czasie nieobecności stanowiska Kierownika Referatu Inwestycyjno-Gospodarczego.
|