wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Skórzec

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Finansowy
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska: stanowisko d/s księgowości budżetowej

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Ewidencjonowanie i kompletowanie dokumentów dotyczących wypłat z funduszu
świadczeń socjalnych.
2. Ewidencjonowanie wpływów z zakresu opłat czynszowych z zachowaniem
terminowości ich realizacji oraz innych wpływów do budżetu.
3. Realizowanie ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, tj. sprawy z zakresu
opłaty transportowej i podatku od nieruchomości.
4. Prowadzenie księgowości analitycznej i windykacji w zakresie w/w podatków.
5. Ewidencjonowanie i odprowadzanie podatku VAT.
6. Terminowe dokonywanie obciążeń poszczególnych kontrahentów.
7. Realizacja postanowień ustawy o zamówieniach publicznych.
8. Rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych.
9. Opracowywanie aktów prawnych, procedur i instrukcji związanych z kontrolą
finansową.
10. Przeprowadzanie kontroli finansowych w Urzędzie Gminy i gminnych
jednostkach organizacyjnych.
11. Zastępowanie w czasie nieobecności w pracy stanowiska obsługującego kasę.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2008-05-28
Data udostępnienia informacji 2008-05-28