wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Skórzec

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Inwestycyjno-Gospodarczy
Symbol stanowiska: RIG
Nazwa stanowiska: Zastępca kierownika RIG

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy - Prawo zamówień publicznych
i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
2. Organizacja przetargów.
3. Przygotowanie i realizacja projektów, wniosków i innej dokumentacji
dotyczącej pozyskiwania funduszy unijnych, w tym dofinansowania inwestycji
i remontów prowadzonych przez Gminę.
4. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo geodezyjne
i kartograficzne związanych z ustalaniem nazw miejscowości
i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości, a w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji numeracji nieruchomości,
2) nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom,
3) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów,
4) utrzymywanie tablic z nazwami ulic.
5. Promowanie przedsiębiorczości na terenie Gminy.
6. Przyjmowanie zgłoszeń i prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz
gospodarstw agroturystycznych.
7. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz.
8. Organizowanie i uczestnictwo w imprezach promujących Gminę (targi, festyny,
wystawy, konferencje, seminaria).
9. Współpraca krajowa i zagraniczna z jednostkami samorządu terytorialnego oraz
podmiotami gospodarczymi w zakresie promocji Gminy.
10. Zastępowanie w czasie nieobecności stanowiska pracy ds. zagospodarowania
przestrzennego.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2019-05-09
Data udostępnienia informacji 2019-05-09