1.Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej jednostek oświatowych
zgodnie z obiwiązującymi przepisami i zasadami polegającymi na:
1)sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający:
a)właściwy przebieg operacji finansowo-gospodarczych,
b)ochronę mienia będącego w posiadaniu placówek oświatowych
2)prowadzeniu ewidencji analitycznej i syntetycznej dla kont zespołu 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9
3)miesięcznym sporządzaniu zestawień obrotów i sald, uzgodnienie kont analitycznych
dochodów i wydatków z księgowością syntetyczną.
2.Rozliczenie podatku VAT.
3.Dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych.
4.Ewidencjonowanie naliczeń podatku dochodowego od umów zlecenia
5.Bieżąca kontrola planu wydatków z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej
6.Obsługa zakładowych funduszy świadczeń socjalnych poszczególnych placówek oświatowych
w porozumieniuz dyrektorami szkół
7.Prowadzenie ewidencji analitycznej kont pozabilansowych
8.Realizowanie zadań w zakresie dowożenia uczniów do szkół
9.Ewidencja i terminowe rozliczanie dochodów w zakresie dożywiania w szkołach
10.Rozliczanie dotacji z budżetu państwa
11.Realizowanie zadań w zakresie kształcenia młodocianych.
12.Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym nauczycieli
13.Organizowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych placówek oświatowych
14.Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
15.Opracowywanie projektów planów finansowych dla poczszególnych jednostek oświatowych
16.Regulowanie zobowiazań finansowych jednostek oświatowych
17.Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej w zakresie wydatków strukturalnych
18.Realizacja postanowień ustawy o zamówieniach publicznych
19.Zastępowanie w czasie nieobecności w pracy staniowiska ds. księgowości budżetowej
|