wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Powiat Pajęczański

Szczegóły informacji:

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Data: 2014-06-18
Autor: Elżbieta Cichowlas
Treść informacji / streszczenie:

STAROSTWO POWIATOWE W PAJĘCZNIE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków

w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

.......................................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

1. Wymagania niezbędne;

  1. obywatelstwo polskie,
  2. ukończony 18 rok życia,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak prawomocnego skazana za przestępstwo umyślne,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. nieposzlakowana opinia kandydata na pracownika.

 

Wykształcenie:

wykształcenie wyższe geodezja i kartografia

 

Doświadczenie zawodowe:

posiada łącznie co najmniej 6- miesięczny staż pracy w administracji samorządowej

 

Uprawnienia:

posiadanie prawa jazdy kategorii B,  

bardzo dobra znajomość obsługi komputera i systemów informatycznych

 

Umiejętności zawodowe i predyspozycje osobowościowe:

  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego i systemów informatycznych EWOPIS i EWMAPA,
  • znajomość zagadnień i doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji i kartografii,
  • znajomość aktów prawnych, a w szczególności ustaw:
  • o samorządzie powiatowym,
  • prawo geodezyjne i kartograficzne,
  • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • instrukcja kancelaryjna,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
  • ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  • Statutu Powiatu Pajęczańskiego ,
  • Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Pajęcznie

 

2. Wymagania dodatkowe:

umiejętność logicznego myślenia, technicznej obsługi komputera, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i na stanowisku pracy, umiejętność słuchania i wysławiania się, umiejętność pracy w zespole, szacunek do drugiego człowieka, dobry stan zdrowia, umiejętność korzystania z przepisów prawa, umiejętność promowania Powiatu.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

W zakresie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ).

1. Prowadzenie i udostępnianie Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
w tym:

-    sporządzanie wypisów z ewidencji gruntów i budynków z terenu powiatu pajęczańskiego

naliczanie opłat i sporządzanie decyzji administracyjnych o opłatach.

 

2. Sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych ewidencyjnych objętych ewidencją gruntów i budynków (art.25 ust.2).

 

Zadania pomocnicze:

-  wpisywanie korespondencji w dziennik korespondencyjny i dostarczanie do

dekretowanych osób

-    odpowiedzi na pisma komorników i innych urzędów oraz instytucji dotyczące zapytań o

właścicieli nieruchomości na terenie powiatu oraz o posiadanych przez nich nieruchomościach i dokumentach prawnych potwierdzających własność

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. obowiązująca dobowa norma czasu pracy wynosi: 8 godzin;
  2. obowiązująca tygodniowa norma czasu pracy wynosi: 40 godzin;
  3. częstotliwość wypłaty wynagrodzenia: raz w  miesiącu;
  4. urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze (w skali roku): 20 dni – przy zatrudnieniu krótszym niż 10 lat, lub 26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.

5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Pajęcznie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (nazwa zakładu, okres zatrudnienia, stanowisko, wykaz wykonywanych podstawowych zadań);
  3. oryginał kwestionariusza osobowego zawierający, czy kandydat pracował w samorządzie, przez jaki okres czasu, czy odbył służbę przygotowawczą, czy zdał pomyślnie egzamin końcowy, itp.
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. oświadczenie kandydata, że stan jego zdrowia pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem) potwierdzających wykształcenie,  kwalifikacje zawodowe, odbycie służby przygotowawczej,
  7. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  10. w przypadku dopuszczenia do ubiegania się o stanowisko urzędnicze, obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub innych przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, o którym mowa w przepisach o służbie cywilnej,
  11. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  12. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  13. oświadczenie z klauzulą: „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
  14. oświadczenie: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223. poz. 1458 z późn. zm.).
  15. osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

    1. Termin i miejsce składania dokumentów:     

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Pajęcznie,   pocztą elektroniczną na adres; [email protected] w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków”  w terminie  do dnia 04 lipca 2014  r.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Pajęcznie) nie będą rozpatrywane.

Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Pajęcznie (pajecznosp.e-bip.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Pajęcznie przy ul. Kościuszki 76.

Dodatkowe informacje: (0-34) 311 31 21 (wewn. 232).

 

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)”

 


    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Bartosz Koperski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Bartosz Koperski
Data wytworzenia informacji 2014-06-18
Data udostępnienia informacji 2014-06-18