wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Cycowie

Szczegóły informacji:

Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Referatu Finansów i Planowania

Data: 2015-06-10
Autor:
Treść informacji / streszczenie:

 

 Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Finansów i Planowania

 

 

                                                          OGŁOSZENIE

 

Wójt Gminy Cyców ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w  Referacie Finansów i Planowania

* Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

 


I. Wymagania niezbędne:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę lub wykształcenie wyższe - staż pracy nie wymagany.
5. nieposzlakowana opinia,

II. Wymagania dodatkowe:
1. preferowane wykształcenie o kierunku: finanse, ekonomia, rachunkowość,
2. preferowane doświadczenie na stanowiskach związanych z księgowością,
3. preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym,
4. znajomość ustawy o finansach publicznych,
5. znajomość ustawy o rachunkowości,
6. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
7. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
8. znajomość Statutu Gminy Cyców,
9. dobra organizacja pracy,
10. odpowiedzialność,
11. samodzielność,
12. dokładność,
13. umiejętność biegłej obsługi komputera.

 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku na które prowadzony jest nabór:

1. Dbanie o poprawność formalno-prawną przygotowywanych spraw i decyzji.

2. Współpraca i wykonywanie czynności oraz sporządzanie dokumentów w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie działania Referatu.

3. Przygotowywanie dla Wójta propozycji tematów na sesje Rady Gminy.

4. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń.

5. Nadzór nad terminowością realizacji zadań przydzielonych pracownikom.

6. Nadzór nad terminowym przygotowywaniem i przekazywaniem informacji do wprowadzenia do Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu w zakresie Referatu.

7. Prowadzenie księgowości budżetowej w oparciu o obowiązujące przepisy oraz w porozumieniu ze Skarbnikiem Gminy – Jednostka budżetowa /dekretowanie dokumentów księgowych/.

8. Comiesięczne uzgadnianie zapisów księgowych księgowości syntetycznej ze stanem rachunków bankowych.

9. Wykonywanie kontroli wstępnej i bieżącej, celowości, legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów zawierających dyspozycje o charakterze majątkowym i finansowym zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedkładanie ich do zatwierdzania przez Skarbnika i Wójta Gminy bądź osobie upoważnionej – rozliczenia gotówkowe.

10. Bieżący nadzór nad wykonywaniem wydatków budżetowych, czuwanie nad nie przekraczaniem ustalonych planów oraz nanoszenie wszelkich zmian w budżecie gminy.

11. Opracowywanie sprawozdań i informacji z realizacji: wydatków budżetowych, inwestycji oraz sprawozdania pisemnego jednostki budżetowej UG.

12. Przyjmowanie, kontrola i nadzór nad prawidłowością raportów kasowych, uzupełnianie pogotowia kasowego.

13. Prowadzenie innych kontroli i ewidencji w uzgodnieniu ze Skarbnikiem oraz analityki do kont syntetycznych.

14. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie: arkusze spisu z natury.

15. Dekretowanie wydatków budżetowych funduszy specjalnych, sum depozytowych.

16. Obsługa programu do sprawozdawczości Besti@.

 

 

IV. Warunki pracy na stanowisku:

a) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu, praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym;

b) praca z komputerem;

c) wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie papierowej i elektronicznej;

d) odpowiedzialność za pracę oraz realizację zadań;

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Cyców w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

 

VI. Wymagane dokumenty

a) życiorys, CV

a) kwestionariusz osobowy wraz z fotografią,

b) list motywacyjny

c) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

d) kserokopia dowodu osobistego potwierdzającego obywatelstwo polskie,

e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, doświadczenie, umiejętności, ukończone kursy, szkolenia itd.

f) oświadczenie o niekaralności i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.),

h) oryginał aktualnego zaświadczenia od lekarza rodzinnego o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.

i) kandydat, zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U.2014 poz.1202) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Druk kwestionariusza oraz oświadczeń można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej UG Cyców.

Dokumenty poświadczające wykształcenie należy składać w postaci kserokopii, w przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu oraz złożyć oryginał zaświadczenia o niekaralności do akt. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Kandydat zobowiązany jest do podania numeru telefonu i adresu e-mail, pod którym będzie możliwy z nim kontakt w celu przeprowadzenia procedury naboru.

 

VII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „Nabór na stanowisko urzędnicze w  Referacie Finansów i Planowania” można składać w sekretariacie Urzędu Gminy Cyców w terminie do 30 czerwca 2015r. w godzinach pracy Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Cyców, 21-070Cyców, ul. Chełmska 42 Termin składania ofert upływa w dniu 30 czerwca 2015r. o godz. 15:00 (dotyczy także ofert przesłanych pocztą).

 

Dokumenty do pobrania:

 

• Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

• Oświadczenie o niekaralności

• Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych

 

 

 

 


 Załączniki

Załącznik nr: 0
kwestionariusz osobowy [130,33 KB] , data ogłoszenia pliku: 2015-06-11
Załącznik nr: 0
Załącznik nr: 0
Oświadczenie o niekaralności [173,6 KB] , data ogłoszenia pliku: 2015-06-11

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2015-06-11
Data udostępnienia informacji 2015-06-11