OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Wójt Gminy Cyców ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: podinspektor w referacie finansowym Urzędu Gminy Cyców ul. chełmska 42 Cyców 21-070 1. Wymagania niezbędne: a) jest obywatelem polskim; b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; c) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; d) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) cieszy się nieposzlakowaną opinią; f) posiada wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym; g) doświadczenie zawodowe: co najmniej rok stażu pracy w administracji samorządowej; h) podstawowa znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych osobowych; i) biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych; j) znajomość aktów prawnych z zakresu finansów publicznych i księgowości;
2. Wymagania dodatkowe: a) niezbędne umiejętności: komunikatywność, zarządzanie informacją, zarządzanie jakością realizowanych zadań, radzenie sobie w sytuacjach szczególnych, samodzielność, kreatywność; b) pożądane postawy etyczne i społeczne: uczciwość, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, okazywanie szacunku, bezstronność, godne reprezentowanie urzędu, dyskrecja, lojalność, zaangażowanie społeczne; c) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) prowadzenie księgowości Gminnej Biblioteki Publicznej; b) prowadzenie dokumentacji płacowej Gminnej Biblioteki Publicznej, c) prowadzenie rozliczeń z US i ZUS-em dotyczących gminnej instytucji kultury, d) sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, statystycznych itp. obowiązujących w gminnej instytucji kultury, e) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania: kwitariusze K-103, dowód wypłaty KW, f) prowadzenie kasy Urzędu Gminy, Ośrodka Pomocy Społecznej, jednostek oświatowych, GBP,OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Wójt Gminy Cyców ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: podinspektor w referacie finansowym Urzędu Gminy Cyców ul. chełmska 42 Cyców 21-070 1. Wymagania niezbędne: a) jest obywatelem polskim; b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; c) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; d) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) cieszy się nieposzlakowaną opinią; f) posiada wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym; g) doświadczenie zawodowe: co najmniej rok stażu pracy w administracji samorządowej; h) podstawowa znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych osobowych; i) biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych; j) znajomość aktów prawnych z zakresu finansów publicznych i księgowości;
2. Wymagania dodatkowe: a) niezbędne umiejętności: komunikatywność, zarządzanie informacją, zarządzanie jakością realizowanych zadań, radzenie sobie w sytuacjach szczególnych, samodzielność, kreatywność; b) pożądane postawy etyczne i społeczne: uczciwość, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, okazywanie szacunku, bezstronność, godne reprezentowanie urzędu, dyskrecja, lojalność, zaangażowanie społeczne; c) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) prowadzenie księgowości Gminnej Biblioteki Publicznej; b) prowadzenie dokumentacji płacowej Gminnej Biblioteki Publicznej, c) prowadzenie rozliczeń z US i ZUS-em dotyczących gminnej instytucji kultury, d) sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, statystycznych itp. obowiązujących w gminnej instytucji kultury, e) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania: kwitariusze K-103, dowód wypłaty KW, f) prowadzenie kasy Urzędu Gminy, Ośrodka Pomocy Społecznej, jednostek oświatowych, GBP,OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Wójt Gminy Cyców ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: podinspektor w referacie finansowym Urzędu Gminy Cyców ul. chełmska 42 Cyców 21-070 1. Wymagania niezbędne: a) jest obywatelem polskim; b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; c) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; d) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) cieszy się nieposzlakowaną opinią; f) posiada wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym; g) doświadczenie zawodowe: co najmniej rok stażu pracy w administracji samorządowej; h) podstawowa znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych osobowych; i) biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych; j) znajomość aktów prawnych z zakresu finansów publicznych i księgowości;
2. Wymagania dodatkowe: a) niezbędne umiejętności: komunikatywność, zarządzanie informacją, zarządzanie jakością realizowanych zadań, radzenie sobie w sytuacjach szczególnych, samodzielność, kreatywność; b) pożądane postawy etyczne i społeczne: uczciwość, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, okazywanie szacunku, bezstronność, godne reprezentowanie urzędu, dyskrecja, lojalność, zaangażowanie społeczne; c) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) prowadzenie księgowości Gminnej Biblioteki Publicznej; b) prowadzenie dokumentacji płacowej Gminnej Biblioteki Publicznej, c) prowadzenie rozliczeń z US i ZUS-em dotyczących gminnej instytucji kultury, d) sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, statystycznych itp. obowiązujących w gminnej instytucji kultury, e) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania: kwitariusze K-103, dowód wypłaty KW, f) prowadzenie kasy Urzędu Gminy, Ośrodka Pomocy Społecznej, jednostek oświatowych, GBP,
|