wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Cycowie

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Referat Gospodarki Przestrzennej, Infrastruktury, Rolnictwa i Gospodarki Gruntami
Nazwa skrócona:
Symbol: G
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy w Cycowie
ul. Chełmska 42
Cyców 21-070
Komórka nadrzędna merytorycznie: WÓJT GMINY CYCÓW
Komórka nadrzędna organizacyjnie: WÓJT GMINY CYCÓW
Dni i godziny pracy: Poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.00 do 15.00 we wtorek w godz. od 8,00 do 16,00
Dni i godziny przyjmowania interesantów: Poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.00 do 15.00 we wtorek w godz. od 8,00 do 16,00

 Przedmiot działania i kompetencje:

  1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  2. prowadzenie spraw wynikających z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości,
  3. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych,
  4. prowadzenie spraw wynikających z Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  5. prowadzenie spraw związanych z opłatą planistyczną,
  6. wydawanie zaświadczeń z Ewidencji Ruchu Budowlanego w gospodarce nie uspołecznionej prowadzonej przez Urząd Gminy w latach ´70,´80, ´90,
  7. prowadzenie spraw związanych z budową nowych budynków i urządzeń komunalnych i rozbudową istniejących w zakresie projektowania i wykonawstwa,
  8. prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane,
  9. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o drogach publicznych,
  10. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o transporcie drogowym,
  11. prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo przewozowe,
  12. prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym,
  13. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  14. gospodarowanie środkami transportu na potrzeby Urzędu w zakresie drogownictwa,
  15. prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo energetyczne,
  16. prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
  17. nadzór nad prowadzonymi inwestycjami związanymi z drogownictwem, oświetleniem ulicznym,
  18. prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo wodne,
  19. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie przyrody,
  20. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  21. prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo łowieckie,
  22. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt,
  23. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie roślin,
  24. współdziałanie z różnymi instytucjami w zakresie rolnictwa oraz podejmowanie

            działań dotyczących zagrożenia bezpieczeństwa sanitarno-weterynaryjnego,

  1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo geologiczne i górnicze,
  2. prowadzenie spraw związanych ze zbiorem informacji dotyczących

występowania szkód górniczych dla okresowej oceny wpływów eksploatacji górniczej,

  1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  2. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów,

       mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,

  1. prowadzenie spraw wynikających z Rozporządzenia Ministrów Spraw    

Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczenia nieruchomości,

  1. prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem, dzierżawą i opłat adiacenckich,
  2. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
  3. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;
  4.  prowadzenie spraw związanych z realizacją Funduszu Sołeckiego.

 

 Informacje dodatkowe:

W ramach zadań zleconych Referat prowadzi sprawy:

  1. wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
  2. wynikające z ustawy o Radzie Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa oraz ustawy o grobach i cmentarzach wojennych,
  3. sprawowanie opieki nad zabytkami, współdziałanie w tym zakresie z konserwatorem zabytków,
  4. wynikające z ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
  5.  prowadzenie spraw związanych z realizacją Funduszu Sołeckiego.

 

 Kadra kierownicza:

Kierownik

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Tomasz Cybulski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Teresa Mróz
Data wytworzenia informacji 2015-02-10
Data udostępnienia informacji 2015-02-10