wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Cycowie

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Referat Organizacyjno-Administracyjny – Archiwum oraz BHP
Nazwa skrócona:
Symbol: O
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy w Cycowie
ul. Chełmska 42
Cyców 21-070
Komórka nadrzędna merytorycznie: Sekretarz Gminy
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Sekretarz Gminy
Dni i godziny pracy: Poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.00 do 15.00 we wtorek w godz. od 8,00 do 16,00
Dni i godziny przyjmowania interesantów: Poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.00 do 15.00 we wtorek w godz. od 8,00 do 16,00

 Przedmiot działania i kompetencje:

1) koordynowanie spraw związanych z organizacją funkcjonowania Gminy, jej organów, jednostek pomocniczych i organizacyjnych;

2) koordynowanie zadań dotyczących działalności jednostek pomocniczych Gminy,

3) zapewnienie koordynowania realizacji zadań Wójta jako organu wykonawczego Gminy;

4) prowadzenie Sekretariatu Wójta i obsługa kancelaryjna Urzędu, prowadzenie kancelarii zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej;

5) koordynowanie zadań dotyczących działalności jednostek organizacyjnych Gminy;

6) koordynowanie spraw związanych z zapewnieniem właściwej oraz zgodnej z przepisami i niniejszym Regulaminem organizacji Urzędu;

7) prowadzenie spraw pracowniczych pracowników Urzędu i kierowników jednostek

organizacyjnych Gminy;

8) zapewnienie właściwej organizacji załatwiania interesantów oraz spraw związanych z właściwym funkcjonowaniem systemu informacji interesantów Urzędu;

9) prowadzenie tablicy informacyjnej Urzędu, tablic ogłoszeń, oznaczenia pomieszczeń biurowych, informacji o godzinach pracy Urzędu;

10) przyjmowanie obwieszczeni urzędowych do rozplakatowania oraz pism sądowych i prokuratorskich w przypadku niemożliwości przekazania ich adresatom;

11) prowadzenie centralnego rejestru ogłoszeń wywieszanych na tablicy ogłoszeń Urzędu, potwierdzanie okresu przez jaki wywieszony był dokument w celu podania go do publicznej wiadomości;

12) koordynowanie wykonania zadań w zakresie odpowiedniego zabezpieczenia dokumentów tajemnicy służbowej oraz baz danych w systemie informatycznym,

13) realizacja zadań w zakresie informacji niejawnych;

14) obsługa administracyjno – gospodarcza Urzędu;

15) realizacja zadań w zakresie informatyki;

19) realizacja zadań Gminy w zakresie kultury fizycznej i sportu;

20) prowadzenie spraw związanych z realizacją Funduszu Sołeckiego;

21) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie dóbr kultury;

23) wykonywanie zadań wynikających z przepisów o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;

24) realizacja spraw w zakresie zarządzania kryzysowego;

25) realizacja spraw w zakresie zadań obrony cywilnej;

26) realizacja spraw w zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, zapewnienie realizacji  zadań dotyczących funkcjonowania ochotniczej straży pożarnej;

27) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony

      Rzeczypospolitej Polskiej;

28) opracowywanie , utrzymanie i aktualizowanie  dokumentacji akcji kurierskiej;

29) prowadzenie kancelarii informacji niejawnych, a w szczególności: rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie dokumentów zawierających informacje niejawne oznaczone klauzulą “poufne”;

30) realizacja zadań w zakresie przepisów o stowarzyszeniach;

31) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zbiórkach publicznych;

32) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych;

33) realizacja zadań związanych z wyborami do organów przedstawicielskich oraz zadań związanych z przeprowadzanymi referendami;

34) wskazywanie kandydatów na opiekunów prawnych oraz ustanawianie pełnomocnika w sprawach o przysposobienie;

35) załatwianie spraw związanych z przyznawaniem  karty dużej rodziny;

36) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych.

 

 Informacje dodatkowe:

W ramach zadań zleconych referat prowadzi sprawy:

1) wynikające z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, a w szczególności:

a) właściwe rejestrowanie, przechowywanie i zapewnienie obiegu dokumentów,

b) wydawanie dowodów osobistych,

c) prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych,

d) wydawanie zaświadczeń o zagubieniu dowodu osobistego.

e) załatwianie spraw związanych z przeprowadzaniem narodowego spisu powszechnego,

 

 Kadra kierownicza:

Kierownik

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Tomasz Cybulski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Teresa Mróz
Data wytworzenia informacji 2015-02-10
Data udostępnienia informacji 2015-02-10