OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ DNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn
1. Stanowisko pracy: ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy w Referacie Księgowości Budżetowej 2. Wymiar etatu - pełny 3. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) Brak wskazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) Nieposzlakowana opinia 5) Staż pracy - 1 rok 6) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: • Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, administracyjny, rachunkowość • Znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft 4. Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego 2) Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. 5. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Sporządzanie listy płac i ich rozliczenia 2) Ewidencjonowanie dochodów gminy 3) Dokonywanie płatności i klasyfikacji zobowiązań gminy 4) Rozliczanie dotacji zadań zleconych gminy 6. Wymagane dokumenty: 1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny - własnoręcznie podpisane 2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (np. dowód osobisty, paszport) 3) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy (zaświadczenia o zatrudnieniu) 4) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i umiejętności 5) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy, pok. Nr 218) 6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czyn
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ DNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn
1. Stanowisko pracy: ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy w Referacie Księgowości Budżetowej 2. Wymiar etatu - pełny 3. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) Brak wskazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) Nieposzlakowana opinia 5) Staż pracy - 1 rok 6) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: • Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, administracyjny, rachunkowość • Znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft 4. Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego 2) Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. 5. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Sporządzanie listy płac i ich rozliczenia 2) Ewidencjonowanie dochodów gminy 3) Dokonywanie płatności i klasyfikacji zobowiązań gminy 4) Rozliczanie dotacji zadań zleconych gminy 6. Wymagane dokumenty: 1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny - własnoręcznie podpisane 2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (np. dowód osobisty, paszport) 3) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy (zaświadczenia o zatrudnieniu) 4) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i umiejętności 5) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy, pok. Nr 218) 6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czyn
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ DNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn
1. Stanowisko pracy: ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy w Referacie Księgowości Budżetowej 2. Wymiar etatu - pełny 3. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) Brak wskazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) Nieposzlakowana opinia 5) Staż pracy - 1 rok 6) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: • Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, administracyjny, rachunkowość • Znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft 4. Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego 2) Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. 5. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Sporządzanie listy płac i ich rozliczenia 2) Ewidencjonowanie dochodów gminy 3) Dokonywanie płatności i klasyfikacji zobowiązań gminy 4) Rozliczanie dotacji zadań zleconych gminy 6. Wymagane dokumenty: 1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny - własnoręcznie podpisane 2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (np. dowód osobisty, paszport) 3) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy (zaświadczenia o zatrudnieniu) 4) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i umiejętności 5) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy, pok. Nr 218) 6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czyn
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ DNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn
1. Stanowisko pracy: ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy w Referacie Księgowości Budżetowej 2. Wymiar etatu - pełny 3. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) Brak wskazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) Nieposzlakowana opinia 5) Staż pracy - 1 rok 6) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: • Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, administracyjny, rachunkowość • Znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft 4. Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego 2) Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. 5. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Sporządzanie listy płac i ich rozliczenia 2) Ewidencjonowanie dochodów gminy 3) Dokonywanie płatności i klasyfikacji zobowiązań gminy 4) Rozliczanie dotacji zadań zleconych gminy 6. Wymagane dokumenty: 1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny - własnoręcznie podpisane 2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (np. dowód osobisty, paszport) 3) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy (zaświadczenia o zatrudnieniu) 4) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i umiejętności 5) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy, pok. Nr 218) 6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czyn
|