Załącznik nr 2
do Procedury naboru pracowników
na wolne stanowiska urzędnicze
w Szkole Podstawowej nr 4
w Bełchatowie
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA DS. PŁAC
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Stefana Żeromskiego w Bełchatowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze referenta ds. płac
Wymagania związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie –średnie lub wyższe
- obsługa techniczna urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi komputera i programów kadrowo-płacowych
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na określonym stanowisku
- komunikatywność
- znajomość zagadnień związanych z oświatą oraz zagadnień kadrowych i księgowych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Sporządzanie list płac, godzin ponadwymiarowych i innych płatności pracowników szkoły
- Naliczanie wynagrodzeń z umów zleceń i umów o dzieło
- Sporządzanie zbiorczych zestawień z list wynagrodzeń
- Sporządzanie dokumentacji bankowo-płacowej
- Prowadzenie i uaktualnianie bazy danych pracowników szkoły
- Przygotowywanie akt zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Obsługa programu „Płace Vulcan Optivum”
- Obsługa programu „Płatnik ZUS”
- Sporządzanie zestawień do „Płatnika”
- Zgłaszanie, rejestrowanie, wyrejestrowanie i zmiana danych pracowniczych w ZUS
- Elektroniczna obsługa programu ING Bank Śląski tj. obsługa raportów bankowych, terminowe sporządzanie przelewów dla kontrahentów, Urzędu Skarbowego, ZUS, pracowników szkoły
- Edycja pism w technice komputerowej
- Sporządzanie pism finansowo-płacowych
- Wprowadzanie danych do sprawozdań finansowych, planów, analiz
- Wystawianie rachunków do umów dot. wynajmu pomieszczeń
- Prowadzenie kart podatkowych
- Przygotowywanie PIT-ów w edycji komputerowej
- wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- Curriculum Vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo umyślne , dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym,
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, opinie, referencje,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008r . o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 )
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 31 grudnia 2015r. do godziny 14:00 w sekretariacie szkoły lub drogą pocztową na adres szkoły:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Stefana Żeromskiego
97-400 Bełchatów , ul. Lipowa 11
Inne informacje:
Złożone oferty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze. Lista osób, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły .Osoby spełniające w/w kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. W związku z tym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem(numer telefonu).
Z przeprowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej nr 4 w Bełchatowie.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w szkole zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie szkoły przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Organizator naboru nie odsyła dokumentów kandydatom-po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną one protokolarnie zniszczone.
Dyrektor Szkoły
Anna Nowakowska-Ludwiczak