Specjalista d/s kadrowych zajmuje się w szkole wszelkimi sprawami kadrowymi dotyczącymi wszystkich pracowników szkoły a mianowicie: - prowadzeniem teczek akt osobowych - sporządzaniem umów o pracę oraz wypowiedzeń pracy - ustalenie wg obowiązujących przepisów wymiaru wynagrodzeń pracowników - naliczaniem prac. pedag. należności za godz. ponadwymiarowe i zajęcia dodatkowe, - przeszeregowaniem pracowników, - wydawaniem pracownikom wszelkich zaświadczeń 1 świadectw wynikających ze stosunku pracy, - prowadzaniem rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nagród i odznaczeń pracowników, - kontrolowaniem ważności pracowniczych książeczek zdrowia oraz sporządzaniem wykazów pracowników, którzy posiadają nieaktualna te książeczki, - kompletowaniem i przekazywaniem dokumentów do ZUS pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę, - wydawaniem legitymacji ubezpieczeniowych, - sporządzaniem wszelkich sprawozdań dotyczących osób zatrudnionych w szkole - oraz innymi czynnościami zleconymi przez dyrektora szkoły
|