Sekretarz szkoły zajmuje się w szkole wszelkimi czynnościami związanymi z obsługą uczniów oraz czynnościami kancelaryjnymi, a mianowicie: • przyjmowanie wpływów korespondencji i przesyłek, • prowadzeniem ewidencji wpływów specjalnych,wysyłaniem pism • przyjmowaniem i nadawaniem faxów. itp,
- przechowywaniem i prowadzeniem teczek korespondencyjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną - ewidencjonowaniem świadectw szkolnych • udzielaniem informacji interesantom, • wypełnianiem wniosków do PZU oraz wszelkich innych druków uczniowskich - prowadzeniem ewidencji wypadków uczniowskich, • prowadzeniem "Księgi uczniów" oraz "Księgi ewidencji dzieci" • załatwianiem wszelkich spraw związanych z zapisywaniem dzieci do szkoły oraz z ich przenoszeniem się do innych szkół
• zakładaniem arkuszy ocen dla uczniów nowo przyjętych oraz sporządzaniem odpisów arkuszy ocen wszystkich uczniów, • wydawaniem i stemplowaniem legitymacji szkolnych • wypłacaniem wynagrodzeń pracownikom szkoły, • wykonywaniem sprawozdań GUS • prowadzeniem ewidencji wycieczek szkolnych, - przepisywaniem wszelkich pism na polecenie dyrekcji, • obsługą kserokopiarki, • przeglądaniem dzienników urzędowych, monitorów i innych wydawnictw urzędowych i zakreślaniem tych paragrafów, które dotyczą edukacji i szkolnictwa
|