Zakres obowiązków zmierzających do utrzymania czystości i porządku przez sprzątaczki, obejmuje następujące prace: Sprzątanie codzienne po zakończeniu zajęć lekcyjnych: - sprzątanie obowiązuje w wyznaczonych przez kierownika gospodarczego rejonach, które mogą być zmienione w wypadku konieczności, - wywietrzyć sprzatane pomieszczenia, - zamieść podłogę, - parkiety przetrzeć wilgotną ścierką, - wszystkie meble, tablice, lamperie, gabloty, obrazy, ramy okienne iparapety należy przetrzeć wilgotną ścierką, - odkurzyć dywany i wykładziny, - w czasie sprzątania odsuwać ruchome przedmioty i meble jak ławki, krzesła, stoliki itp., - opróżnić kosze na śmieci, - po sprzątaniu sprawdzić zabezpieczenie okien, kranów, drzwi, wygasić oświetlenie. DYŻURY: Każdy pełnozatrudniony pracownik na stanowisku sprzątaczki obowiązany jest zgłosić się na wyznaczony wg planu dyżur: a/ w trakcie pełnienia dyżuru przede wszystkim dbać o czystość sanitariów w szkole. W przypadku kontroli Sanitarno-Epidemiologicznej, w wyniku której stwierdzone zostaną usterki w sanitariach odpowiedzialność ponosi osoba pełniąca w danym dniu dyżur. b/ dbać o czystość korytarzy, c/ wykonywać inne prace zlecone przez kierownika gospodarczego. Sprzątanie okresowe obejmuje: - cotygodniowe przeprowadzenie dezynfekcji urządzeń sanitarno-higienicznych, - usuwanie pajęczyny, - pastowanie i froterowanie podłóg w rejonach wyznaczonych, - mycie szyb i okien, - sprzątanie szkoły po remontach, - mycie mebli - ławek, krzeseł itp. Sprzątanie szkoły podczas ferii i wakacji: - wszystkie prace ujęte w punkcie I oraz dodatkowo wg potrzeb szkoły, - porządkowanie piwnic i innych pomieszczeń gospodarczych szkoły. Sprzątanie terenu i boiska: - zamieść i usunąć wszelkie nieczystości i papierki z terenu placu przyszkolnego i boiska, - w okresie zimy usunąć śnieg sprzed szkoły i ze ścieżek prowadzących do szkoły, posypać piaskiem przejścia w celu zlikwidowania ślizgawicy, - utrzymywać w porządku i czystości klomby i trawniki. Wykonywać inne prace związanZakres obowiązków zmierzających do utrzymania czystości i porządku przez sprzątaczki, obejmuje następujące prace: Sprzątanie codzienne po zakończeniu zajęć lekcyjnych: - sprzątanie obowiązuje w wyznaczonych przez kierownika gospodarczego rejonach, które mogą być zmienione w wypadku konieczności, - wywietrzyć sprzatane pomieszczenia, - zamieść podłogę, - parkiety przetrzeć wilgotną ścierką, - wszystkie meble, tablice, lamperie, gabloty, obrazy, ramy okienne iparapety należy przetrzeć wilgotną ścierką, - odkurzyć dywany i wykładziny, - w czasie sprzątania odsuwać ruchome przedmioty i meble jak ławki, krzesła, stoliki itp., - opróżnić kosze na śmieci, - po sprzątaniu sprawdzić zabezpieczenie okien, kranów, drzwi, wygasić oświetlenie. DYŻURY: Każdy pełnozatrudniony pracownik na stanowisku sprzątaczki obowiązany jest zgłosić się na wyznaczony wg planu dyżur: a/ w trakcie pełnienia dyżuru przede wszystkim dbać o czystość sanitariów w szkole. W przypadku kontroli Sanitarno-Epidemiologicznej, w wyniku której stwierdzone zostaną usterki w sanitariach odpowiedzialność ponosi osoba pełniąca w danym dniu dyżur. b/ dbać o czystość korytarzy, c/ wykonywać inne prace zlecone przez kierownika gospodarczego. Sprzątanie okresowe obejmuje: - cotygodniowe przeprowadzenie dezynfekcji urządzeń sanitarno-higienicznych, - usuwanie pajęczyny, - pastowanie i froterowanie podłóg w rejonach wyznaczonych, - mycie szyb i okien, - sprzątanie szkoły po remontach, - mycie mebli - ławek, krzeseł itp. Sprzątanie szkoły podczas ferii i wakacji: - wszystkie prace ujęte w punkcie I oraz dodatkowo wg potrzeb szkoły, - porządkowanie piwnic i innych pomieszczeń gospodarczych szkoły. Sprzątanie terenu i boiska: - zamieść i usunąć wszelkie nieczystości i papierki z terenu placu przyszkolnego i boiska, - w okresie zimy usunąć śnieg sprzed szkoły i ze ścieżek prowadzących do szkoły, posypać piaskiem przejścia w celu zlikwidowania ślizgawicy, - utrzymywać w porządku i czystości klomby i trawniki. Wykonywać inne prace związanZakres obowiązków zmierzających do utrzymania czystości i porządku przez sprzątaczki, obejmuje następujące prace: Sprzątanie codzienne po zakończeniu zajęć lekcyjnych: - sprzątanie obowiązuje w wyznaczonych przez kierownika gospodarczego rejonach, które mogą być zmienione w wypadku konieczności, - wywietrzyć sprzatane pomieszczenia, - zamieść podłogę, - parkiety przetrzeć wilgotną ścierką, - wszystkie meble, tablice, lamperie, gabloty, obrazy, ramy okienne iparapety należy przetrzeć wilgotną ścierką, - odkurzyć dywany i wykładziny, - w czasie sprzątania odsuwać ruchome przedmioty i meble jak ławki, krzesła, stoliki itp., - opróżnić kosze na śmieci, - po sprzątaniu sprawdzić zabezpieczenie okien, kranów, drzwi, wygasić oświetlenie. DYŻURY: Każdy pełnozatrudniony pracownik na stanowisku sprzątaczki obowiązany jest zgłosić się na wyznaczony wg planu dyżur: a/ w trakcie pełnienia dyżuru przede wszystkim dbać o czystość sanitariów w szkole. W przypadku kontroli Sanitarno-Epidemiologicznej, w wyniku której stwierdzone zostaną usterki w sanitariach odpowiedzialność ponosi osoba pełniąca w danym dniu dyżur. b/ dbać o czystość korytarzy, c/ wykonywać inne prace zlecone przez kierownika gospodarczego. Sprzątanie okresowe obejmuje: - cotygodniowe przeprowadzenie dezynfekcji urządzeń sanitarno-higienicznych, - usuwanie pajęczyny, - pastowanie i froterowanie podłóg w rejonach wyznaczonych, - mycie szyb i okien, - sprzątanie szkoły po remontach, - mycie mebli - ławek, krzeseł itp. Sprzątanie szkoły podczas ferii i wakacji: - wszystkie prace ujęte w punkcie I oraz dodatkowo wg potrzeb szkoły, - porządkowanie piwnic i innych pomieszczeń gospodarczych szkoły. Sprzątanie terenu i boiska: - zamieść i usunąć wszelkie nieczystości i papierki z terenu placu przyszkolnego i boiska, - w okresie zimy usunąć śnieg sprzed szkoły i ze ścieżek prowadzących do szkoły, posypać piaskiem przejścia w celu zlikwidowania ślizgawicy, - utrzymywać w porządku i czystości klomby i trawniki. Wykonywać inne prace związan |