wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Publiczne Gimnazjum nr l z Oddziałami Integracyjnymi im. Szarych Szeregów

Czym się zajmujemy

Gimnazjum realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. Z 1996 r. Nr 67 poz. 329 z późniejszymi zmianami) oraz przepisach wydanych na jej podstawie, w szczególności przez:
1. realizację prawa każdego obywatela Rzeczypospolitej Polskiej do kształcenia się;
2. realizację prawa dzieci i młodzieży do wychowywania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju;
3. stwarzanie możliwości pobierania i kontynuowania nauki przez dzieci i młodzież, w tym także niepełnosprawną oraz niedostosowaną społecznie, w różnych, odpowiednich do ich poziomu umysłowego i sprawności fizycznej formach;
4. utrzymywanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w Gimnazjum;
5. upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
6. zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy zespołowej, właściwej komunikacji i twórczego rozwiązywania problemu;
7. kształcenie uczniów w formie nauczania indywidualnego w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę normalnym trybem;
8. umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym, w odpowiednich dla nich formach;
9. rozszerzanie wiedzy uczniów przez:
- pracę kół zainteresowań, takich jak: przedmiotowe, artystyczne (w miarę posiadanych środków),
- organizację szkolnych konkursów przedmiotowych z możliwością uczestniczenia uczniów w konkursach na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim i centralnym;
10. rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych uczniów poprzez:
- pracę kół sportowych dla dziewcząt i chłopców (w miarę posiadanych środków),
- udział w zawodach sportowych na szczeblu Gimnazjum z możliwością udziału na szczeblu gminy, powiatu, województwa oraz centralnym;
11. upowszechnianie dostępu do szkół ponadgimnazjalnych, których ukończenie umożliwia dalsze kształcenie w szkołach wyższych;
12. wspomaganie wychowawczej roli rodziny.



W zakresie oddziaływania wychowawczego GimnGimnazjum realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. Z 1996 r. Nr 67 poz. 329 z późniejszymi zmianami) oraz przepisach wydanych na jej podstawie, w szczególności przez:
1. realizację prawa każdego obywatela Rzeczypospolitej Polskiej do kształcenia się;
2. realizację prawa dzieci i młodzieży do wychowywania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju;
3. stwarzanie możliwości pobierania i kontynuowania nauki przez dzieci i młodzież, w tym także niepełnosprawną oraz niedostosowaną społecznie, w różnych, odpowiednich do ich poziomu umysłowego i sprawności fizycznej formach;
4. utrzymywanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w Gimnazjum;
5. upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
6. zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy zespołowej, właściwej komunikacji i twórczego rozwiązywania problemu;
7. kształcenie uczniów w formie nauczania indywidualnego w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę normalnym trybem;
8. umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym, w odpowiednich dla nich formach;
9. rozszerzanie wiedzy uczniów przez:
- pracę kół zainteresowań, takich jak: przedmiotowe, artystyczne (w miarę posiadanych środków),
- organizację szkolnych konkursów przedmiotowych z możliwością uczestniczenia uczniów w konkursach na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim i centralnym;
10. rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych uczniów poprzez:
- pracę kół sportowych dla dziewcząt i chłopców (w miarę posiadanych środków),
- udział w zawodach sportowych na szczeblu Gimnazjum z możliwością udziału na szczeblu gminy, powiatu, województwa oraz centralnym;
11. upowszechnianie dostępu do szkół ponadgimnazjalnych, których ukończenie umożliwia dalsze kształcenie w szkołach wyższych;
12. wspomaganie wychowawczej roli rodziny.



W zakresie oddziaływania wychowawczego GimnGimnazjum realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. Z 1996 r. Nr 67 poz. 329 z późniejszymi zmianami) oraz przepisach wydanych na jej podstawie, w szczególności przez:
1. realizację prawa każdego obywatela Rzeczypospolitej Polskiej do kształcenia się;
2. realizację prawa dzieci i młodzieży do wychowywania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju;
3. stwarzanie możliwości pobierania i kontynuowania nauki przez dzieci i młodzież, w tym także niepełnosprawną oraz niedostosowaną społecznie, w różnych, odpowiednich do ich poziomu umysłowego i sprawności fizycznej formach;
4. utrzymywanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w Gimnazjum;
5. upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
6. zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy zespołowej, właściwej komunikacji i twórczego rozwiązywania problemu;
7. kształcenie uczniów w formie nauczania indywidualnego w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę normalnym trybem;
8. umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym, w odpowiednich dla nich formach;
9. rozszerzanie wiedzy uczniów przez:
- pracę kół zainteresowań, takich jak: przedmiotowe, artystyczne (w miarę posiadanych środków),
- organizację szkolnych konkursów przedmiotowych z możliwością uczestniczenia uczniów w konkursach na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim i centralnym;
10. rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych uczniów poprzez:
- pracę kół sportowych dla dziewcząt i chłopców (w miarę posiadanych środków),
- udział w zawodach sportowych na szczeblu Gimnazjum z możliwością udziału na szczeblu gminy, powiatu, województwa oraz centralnym;
11. upowszechnianie dostępu do szkół ponadgimnazjalnych, których ukończenie umożliwia dalsze kształcenie w szkołach wyższych;
12. wspomaganie wychowawczej roli rodziny.



W zakresie oddziaływania wychowawczego GimnGimnazjum realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. Z 1996 r. Nr 67 poz. 329 z późniejszymi zmianami) oraz przepisach wydanych na jej podstawie, w szczególności przez:
1. realizację prawa każdego obywatela Rzeczypospolitej Polskiej do kształcenia się;
2. realizację prawa dzieci i młodzieży do wychowywania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju;
3. stwarzanie możliwości pobierania i kontynuowania nauki przez dzieci i młodzież, w tym także niepełnosprawną oraz niedostosowaną społecznie, w różnych, odpowiednich do ich poziomu umysłowego i sprawności fizycznej formach;
4. utrzymywanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w Gimnazjum;
5. upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci i młodzieży oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
6. zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy zespołowej, właściwej komunikacji i twórczego rozwiązywania problemu;
7. kształcenie uczniów w formie nauczania indywidualnego w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę normalnym trybem;
8. umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym, w odpowiednich dla nich formach;
9. rozszerzanie wiedzy uczniów przez:
- pracę kół zainteresowań, takich jak: przedmiotowe, artystyczne (w miarę posiadanych środków),
- organizację szkolnych konkursów przedmiotowych z możliwością uczestniczenia uczniów w konkursach na szczeblu międzyszkolnym, powiatowym, wojewódzkim i centralnym;
10. rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych uczniów poprzez:
- pracę kół sportowych dla dziewcząt i chłopców (w miarę posiadanych środków),
- udział w zawodach sportowych na szczeblu Gimnazjum z możliwością udziału na szczeblu gminy, powiatu, województwa oraz centralnym;
11. upowszechnianie dostępu do szkół ponadgimnazjalnych, których ukończenie umożliwia dalsze kształcenie w szkołach wyższych;
12. wspomaganie wychowawczej roli rodziny.



W zakresie oddziaływania wychowawczego Gimn