Wójt Gminy Szczytno informuje, że przygotowywany jest wniosek o dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w ramach Programu pod nazwą "Usuwanie wyrobów zawierających azbest". Celem Programu jest unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szczytno. Program obejmuje usuwanie azbestu, w następujących typach projektu: 1. demontaż i zabezpieczenie pokrycia dachowego lub innych wyrobów zawierających azbest, 2. transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania, 3. unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku. Beneficjenci programu: Dotacje będą udzielane jednostkom samorządu terytorialnego na usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów, których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego i Skarbu Państwa, osoby fizyczne, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi. Warunki dofinansowania W ramach Programu przewidziane jest dofinansowanie do 85% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW w Olsztynie - w formie dotacji. Termin naboru wniosków o dofinansowanie Wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (pokój 104 Referat Rozwoju Lokalnego Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Promocji Gminy) w terminie do dnia 28 lutego 2013r. wraz z załącznikami. Kryteria wyboru Wniosek złożony na obowiązującym formularzu wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj, dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości, z której ma być usuwany azbest lub zgoda wszystkich współwłaścicieli na realizację zadania, dokument potwierdzający zgłoszenie prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest do Starosty Szczycieńskiego, informację o wyrobach zawierających azbest oraz oceną stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest. W przypadku uzyskaniWójt Gminy Szczytno informuje, że przygotowywany jest wniosek o dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w ramach Programu pod nazwą "Usuwanie wyrobów zawierających azbest". Celem Programu jest unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szczytno. Program obejmuje usuwanie azbestu, w następujących typach projektu: 1. demontaż i zabezpieczenie pokrycia dachowego lub innych wyrobów zawierających azbest, 2. transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania, 3. unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku. Beneficjenci programu: Dotacje będą udzielane jednostkom samorządu terytorialnego na usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów, których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego i Skarbu Państwa, osoby fizyczne, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi. Warunki dofinansowania W ramach Programu przewidziane jest dofinansowanie do 85% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW w Olsztynie - w formie dotacji. Termin naboru wniosków o dofinansowanie Wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (pokój 104 Referat Rozwoju Lokalnego Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Promocji Gminy) w terminie do dnia 28 lutego 2013r. wraz z załącznikami. Kryteria wyboru Wniosek złożony na obowiązującym formularzu wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj, dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości, z której ma być usuwany azbest lub zgoda wszystkich współwłaścicieli na realizację zadania, dokument potwierdzający zgłoszenie prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest do Starosty Szczycieńskiego, informację o wyrobach zawierających azbest oraz oceną stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest. W przypadku uzyskaniWójt Gminy Szczytno informuje, że przygotowywany jest wniosek o dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w ramach Programu pod nazwą "Usuwanie wyrobów zawierających azbest". Celem Programu jest unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szczytno. Program obejmuje usuwanie azbestu, w następujących typach projektu: 1. demontaż i zabezpieczenie pokrycia dachowego lub innych wyrobów zawierających azbest, 2. transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania, 3. unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku. Beneficjenci programu: Dotacje będą udzielane jednostkom samorządu terytorialnego na usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów, których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego i Skarbu Państwa, osoby fizyczne, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi. Warunki dofinansowania W ramach Programu przewidziane jest dofinansowanie do 85% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW w Olsztynie - w formie dotacji. Termin naboru wniosków o dofinansowanie Wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (pokój 104 Referat Rozwoju Lokalnego Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Promocji Gminy) w terminie do dnia 28 lutego 2013r. wraz z załącznikami. Kryteria wyboru Wniosek złożony na obowiązującym formularzu wraz z kompletem wymaganych dokumentów, tj, dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości, z której ma być usuwany azbest lub zgoda wszystkich współwłaścicieli na realizację zadania, dokument potwierdzający zgłoszenie prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest do Starosty Szczycieńskiego, informację o wyrobach zawierających azbest oraz oceną stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest. W przypadku uzyskani
|