wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Szczytno - Bip Archiwalny

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Rozwoju Lokalnego Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska
Symbol stanowiska: RR-AB
Nazwa stanowiska: Stanowisko d/s Architektury i Budownictwa

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Do zadań stanowiska ds. Rolnictwa Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji należy prowadzenie spraw z zakresu:
1) przygotowywania materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
2) koordynacji i obsługi działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
3) koordynacji i obsługi działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4) współdziałania z Gminną Komisją Urbanistyczną,
5)przechowywania planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawania odpisów i wyrysów,
6) prowadzenia i aktualizacji rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
7) oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowania wyników tej oceny,
8) dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
9) prowadzenia spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
10) rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowania ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania trenu,
11) łowiectwa,
12) pracowniczych ogródków działkowych,
13) ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym:
a) przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze,
b) wyłączenia gruntów z produkcji,
c) rolniczego wykorzystania gruntów,
d) rekultywacji nieużytków oraz zdewastowanych i zdegradowanych gruntów,
e) użyźniania gruntów
14) przeciwdziałania nieformalnemu obrotowi ziemią,
15) nasiennictwa,
16) melioracji,
17) gospodarki wodnej,
18) planowaniem zaopatrzenia Gminy w wodę,
19) planowaniem skanalizowania Gminy,
20) zlecaniem wykonania dokumentacji dla instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
21) wnioskowaniem o dofinansowanie zamierzonych inwestycji,
22) przetargami dotyczącymi inwestycji prowadzonych przez referat,
23) nadzorem nad prawidłowością realizacji inwestycji,
24) odbiorem i rozliczeniem inwestycji,
25) przekazaniem inwDo zadań stanowiska ds. Rolnictwa Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji należy prowadzenie spraw z zakresu:
1) przygotowywania materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
2) koordynacji i obsługi działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
3) koordynacji i obsługi działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4) współdziałania z Gminną Komisją Urbanistyczną,
5)przechowywania planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawania odpisów i wyrysów,
6) prowadzenia i aktualizacji rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
7) oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowania wyników tej oceny,
8) dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
9) prowadzenia spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
10) rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowania ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania trenu,
11) łowiectwa,
12) pracowniczych ogródków działkowych,
13) ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym:
a) przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze,
b) wyłączenia gruntów z produkcji,
c) rolniczego wykorzystania gruntów,
d) rekultywacji nieużytków oraz zdewastowanych i zdegradowanych gruntów,
e) użyźniania gruntów
14) przeciwdziałania nieformalnemu obrotowi ziemią,
15) nasiennictwa,
16) melioracji,
17) gospodarki wodnej,
18) planowaniem zaopatrzenia Gminy w wodę,
19) planowaniem skanalizowania Gminy,
20) zlecaniem wykonania dokumentacji dla instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
21) wnioskowaniem o dofinansowanie zamierzonych inwestycji,
22) przetargami dotyczącymi inwestycji prowadzonych przez referat,
23) nadzorem nad prawidłowością realizacji inwestycji,
24) odbiorem i rozliczeniem inwestycji,
25) przekazaniem inwDo zadań stanowiska ds. Rolnictwa Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji należy prowadzenie spraw z zakresu:
1) przygotowywania materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
2) koordynacji i obsługi działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
3) koordynacji i obsługi działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4) współdziałania z Gminną Komisją Urbanistyczną,
5)przechowywania planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawania odpisów i wyrysów,
6) prowadzenia i aktualizacji rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
7) oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowania wyników tej oceny,
8) dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
9) prowadzenia spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
10) rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowania ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania trenu,
11) łowiectwa,
12) pracowniczych ogródków działkowych,
13) ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym:
a) przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze,
b) wyłączenia gruntów z produkcji,
c) rolniczego wykorzystania gruntów,
d) rekultywacji nieużytków oraz zdewastowanych i zdegradowanych gruntów,
e) użyźniania gruntów
14) przeciwdziałania nieformalnemu obrotowi ziemią,
15) nasiennictwa,
16) melioracji,
17) gospodarki wodnej,
18) planowaniem zaopatrzenia Gminy w wodę,
19) planowaniem skanalizowania Gminy,
20) zlecaniem wykonania dokumentacji dla instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
21) wnioskowaniem o dofinansowanie zamierzonych inwestycji,
22) przetargami dotyczącymi inwestycji prowadzonych przez referat,
23) nadzorem nad prawidłowością realizacji inwestycji,
24) odbiorem i rozliczeniem inwestycji,
25) przekazaniem inw

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Przyjęcia interesantów odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Marcin Gołąb
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Mariusz Woźniak
Data wytworzenia informacji 2004-06-16
Data udostępnienia informacji 2004-06-16