wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej

Informacje systemowe o wybranej jednostce

Pełna nazwa jednostki: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej
Adres jednostki: 05-604 Jasieniec, Zbrosza Duża
Kod terytorialny GUS:
NIP: 797-13-08-632
REGON: 001194472
Numer rachunku bankowego:
Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP:
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji:
Data wytworzenia informacji: 0001-01-01
Data udostępnienia informacji: 0001-01-01

Kierownik jednostki

Imię i Nazwisko: Iwona Małgorzata Janus
Od kiedy zatrudniony w jednostce: 2013-09-01
Czy pracownik jednostki: Tak
Poziom wykształcenia: Wyższe
Szczegółowe informacjie o kierowniku jednostki: Pokaż

 Pozostałe informacje o jednostce

Status jednostki: Pokaż, data ogłoszenia pliku: 2004-01-21
Przedmiot działania i kompetencje: Przedmiot działalności i kompetencje.

Edukacja i wychowanie:

1. Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 7.09.1991r osystemie oświaty z późniejszymi zmianami oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności:
- realizację praw każdego obywatela Rzeczpospolitej Polskiej do kształcenia się oraz prawa dzieci do wychowania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju;
- wspomaganie wychowawczej roli rodziny;
- dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do mozliwości psychofizycznych każdego ucznia;
- zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkole;
- upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
- zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy w zespole, właściwek komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów;
- kształcenie uczniów (nauczanie indywidualne) w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę w normalnym trybie;
- umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym poprzez:
- indywidualizację nauczania,
- udział w zajęciach pozalekcyjnych (koła zainteresowań
- udział w konkursach szkolnych, gminnych, powiatowych, rejonowych, wojewódzkich
oraz ogólnopolskich;
- rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych poprzez:
- pracę kół sportowych (w miarę posiadanych środków finansowych)
- udział w zawodach: szkolnych, gminnych, powiatowych, rejono2wych itd.

2. Szkoła realizuje zadania w systemie klasowo-lekcyjnym na podstawie ustawy i aktów wykonawczych do niej, w zakresie:
- umożliwia uczniom podtrzymywanie poczucia tożsamości narodowej i religijnej;
- umożliwia uczniom korzystanie z pomocy psychologicznej i pedagogicznej;
- umożliwia rozwijanie zainteresowań uczniów.

3. Podstawowymi formami działalności dydaktyczno-wychowawczej szkoły są:
- obowiązkowe zajęcia lekcyjne prowadzone w zespołach klasowych;
- nadobowiazkPrzedmiot działalności i kompetencje.

Edukacja i wychowanie:

1. Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 7.09.1991r osystemie oświaty z późniejszymi zmianami oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności:
- realizację praw każdego obywatela Rzeczpospolitej Polskiej do kształcenia się oraz prawa dzieci do wychowania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju;
- wspomaganie wychowawczej roli rodziny;
- dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do mozliwości psychofizycznych każdego ucznia;
- zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkole;
- upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
- zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy w zespole, właściwek komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów;
- kształcenie uczniów (nauczanie indywidualne) w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę w normalnym trybie;
- umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym poprzez:
- indywidualizację nauczania,
- udział w zajęciach pozalekcyjnych (koła zainteresowań
- udział w konkursach szkolnych, gminnych, powiatowych, rejonowych, wojewódzkich
oraz ogólnopolskich;
- rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych poprzez:
- pracę kół sportowych (w miarę posiadanych środków finansowych)
- udział w zawodach: szkolnych, gminnych, powiatowych, rejono2wych itd.

2. Szkoła realizuje zadania w systemie klasowo-lekcyjnym na podstawie ustawy i aktów wykonawczych do niej, w zakresie:
- umożliwia uczniom podtrzymywanie poczucia tożsamości narodowej i religijnej;
- umożliwia uczniom korzystanie z pomocy psychologicznej i pedagogicznej;
- umożliwia rozwijanie zainteresowań uczniów.

3. Podstawowymi formami działalności dydaktyczno-wychowawczej szkoły są:
- obowiązkowe zajęcia lekcyjne prowadzone w zespołach klasowych;
- nadobowiazkPrzedmiot działalności i kompetencje.

Edukacja i wychowanie:

1. Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 7.09.1991r osystemie oświaty z późniejszymi zmianami oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności:
- realizację praw każdego obywatela Rzeczpospolitej Polskiej do kształcenia się oraz prawa dzieci do wychowania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju;
- wspomaganie wychowawczej roli rodziny;
- dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do mozliwości psychofizycznych każdego ucznia;
- zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkole;
- upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
- zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy w zespole, właściwek komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów;
- kształcenie uczniów (nauczanie indywidualne) w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę w normalnym trybie;
- umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym poprzez:
- indywidualizację nauczania,
- udział w zajęciach pozalekcyjnych (koła zainteresowań
- udział w konkursach szkolnych, gminnych, powiatowych, rejonowych, wojewódzkich
oraz ogólnopolskich;
- rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych poprzez:
- pracę kół sportowych (w miarę posiadanych środków finansowych)
- udział w zawodach: szkolnych, gminnych, powiatowych, rejono2wych itd.

2. Szkoła realizuje zadania w systemie klasowo-lekcyjnym na podstawie ustawy i aktów wykonawczych do niej, w zakresie:
- umożliwia uczniom podtrzymywanie poczucia tożsamości narodowej i religijnej;
- umożliwia uczniom korzystanie z pomocy psychologicznej i pedagogicznej;
- umożliwia rozwijanie zainteresowań uczniów.

3. Podstawowymi formami działalności dydaktyczno-wychowawczej szkoły są:
- obowiązkowe zajęcia lekcyjne prowadzone w zespołach klasowych;
- nadobowiazkPrzedmiot działalności i kompetencje.

Edukacja i wychowanie:

1. Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie z dnia 7.09.1991r osystemie oświaty z późniejszymi zmianami oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności:
- realizację praw każdego obywatela Rzeczpospolitej Polskiej do kształcenia się oraz prawa dzieci do wychowania i opieki, odpowiednich do wieku i osiągniętego rozwoju;
- wspomaganie wychowawczej roli rodziny;
- dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do mozliwości psychofizycznych każdego ucznia;
- zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkole;
- upowszechnianie wiedzy ekologicznej wśród dzieci oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
- zdobywanie umiejętności uczenia się, pracy w zespole, właściwek komunikacji i twórczego rozwiązywania problemów;
- kształcenie uczniów (nauczanie indywidualne) w związku z chorobą lub innymi przyczynami uniemożliwiającymi naukę w normalnym trybie;
- umożliwienie nauki uczniom szczególnie uzdolnionym poprzez:
- indywidualizację nauczania,
- udział w zajęciach pozalekcyjnych (koła zainteresowań
- udział w konkursach szkolnych, gminnych, powiatowych, rejonowych, wojewódzkich
oraz ogólnopolskich;
- rozwijanie sprawności fizycznej i umiejętności sportowych poprzez:
- pracę kół sportowych (w miarę posiadanych środków finansowych)
- udział w zawodach: szkolnych, gminnych, powiatowych, rejono2wych itd.

2. Szkoła realizuje zadania w systemie klasowo-lekcyjnym na podstawie ustawy i aktów wykonawczych do niej, w zakresie:
- umożliwia uczniom podtrzymywanie poczucia tożsamości narodowej i religijnej;
- umożliwia uczniom korzystanie z pomocy psychologicznej i pedagogicznej;
- umożliwia rozwijanie zainteresowań uczniów.

3. Podstawowymi formami działalności dydaktyczno-wychowawczej szkoły są:
- obowiązkowe zajęcia lekcyjne prowadzone w zespołach klasowych;
- nadobowiazk
Majątek, którym dysponuje: Majątek PSP Zbrosza Duża
Stan na dzień 31.12.2002, (wg wartości księgowej brutto):
1. Grunty - 12.353,00 zł
2. Budynki - 787.241,00 zł
3. Budowle - 147.620,77 zł
4. Pozostałe środki trwałe, (wyposażenie) - 28.001,97 zł
Ogółem: 975.216,74 zł

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Iwona Janus , Mariusz Bednarski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Iwona Janus, Mariusz Bednarski
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji ,
Data wytworzenia informacji 2013-10-10, 2004-01-21
Data udostępnienia informacji 2013-10-10, 2004-01-21