Wydział Inwestycji i Nadzoru Właścicielskiego realizuje zadania z zakresu 1) prowadzenia i aktualizacji banku informacji o funduszach pomocowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz przekazywania powyższych informacji zainteresowanym instytucjom; 2) przygotowywania materiałów dla potrzeb pozyskiwania zewnętrznych funduszy pomocowych i grantów; 3) współpracy z gminami w zakresie przygotowywania i promowania ofert inwestycyjnych oraz wspólnych programów i projektów; 4) planowania, opracowywania wniosków oraz realizacji zadań w ramach kontraktów wojewódzkich i innych programów regionalnych; 5) pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania, w tym funduszy unijnych; 6) prowadzenia dokumentacji i rozliczeń otrzymanych dofinansowań zadań, prowadzonych przez powiat; 7) stałego kontaktu z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych; 8) programowania, planowania i nadzorowania realizacji inwestycji, realizowanych przez powiat; 9) opracowywania projektów potrzeb finansowych z zakresu inwestycji; 10) opracowywania wieloletnich programów inwestycyjnych wraz ze wskazaniem źródeł finansowania; 11) przygotowania wymaganej dokumentacji i realizacji inwestycji w oparciu o ustalenia podjęte przez zarząd; 12) inwentaryzacji realizowanej infrastruktury technicznej; 13) odbioru, rozliczania oraz przekazania inwestycji do eksploatacji; 14) nadzoru i wykonywania zadań wynikających z prawa zamówień publicznych; 15) przygotowywania dokumentacji do przeprowadzenia przetargów na roboty remontowe, inwestycyjne, sprzedaż i zakupy oraz przygotowywania w tym zakresie projektów umów; 16) prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne dla wydziałów starostwa; 17) powoływania i koordynowania prac komisji przetargowych; 18) nadzór nad realizacją remontów w starostwie oraz ich rozliczanie; 19) oraz inne zlecone przez osobę sprawującą bezpośredni nadzór nad pracą wydziału.
|