Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu,a w szczegól- ności:opcowywanie projektów Statutu Gminy,Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,projektów ewentualnych zmian tych aktów;opracowywanie projektów podziału Referatów na stanowiska pracy; opracowywanie zakresów czynności dla kierowników Referatów oraz dla pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy; nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr oraz dyscypliną pracowników Urzędu; przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczacych usprawnienia pracy w Urzędzie;nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych,gospodarki etatami oraz funduszem płac Urzędu;planowanie kosztów utrzymania Urzędu i rozliczania się z wydatków przewidzianych w budżecie Gminy na ten cel;nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;nadzór nad przygotowaniem, kompletowaniem i przekazywaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta;koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami;przekazywanie Wójtowi do podpisu odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych;udział w sesjach Rady i posiedzeniach komisji Rady;wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta; nadzorowanie pracy samodzielnych stanowisk.
|