KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W BUCZKU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent ds. świadczeń wychowawczych, świadczenia „Dobry start”
i Karty Dużej Rodziny
w wymiarze 1 etat
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- Wykształcenie co najmniej średnie;
- Minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy w biurze o charakterze zasadniczo zgodnym z wolnym stanowiskiem pracy i zakresem wykonywanych na stanowisku zadań;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Znajomość przepisów z zakresu:
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci,
- Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- Realizacji rządowego programu „Dobry start”.
- Dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009, nr 64, poz. 539).
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obsługi komputera i programu SYGNITY;
- Umiejętność poprawnego formułowania pism , decyzji administracyjnych, stosowania i interpretacji przepisów ;
- Samodzielność i kreatywność, otwartość na stałe podnoszenie kwalifikacji;
- Umiejętność pracy w zespole.
- Łatwość przekazywania informacji, komunikatywność , wysoka kultura osobista;
- Odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczenia wychowawczego, świadczenia „Dobry start” oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących ww. świadczeń;
- Prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wydawania Karty Dużej Rodziny;
- Sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji i analiz z zakresu świadczenia wychowawczego i świadczenia „Dobry start”;
- Sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu Karty Dużej Rodziny;
- Przyjmowanie wniosków z zakresu świadczeń wychowawczych, świadczeń „Dobry start” oraz Karty Dużej Rodziny.
- Warunki pracy na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze pracy – 1 etat;
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- Praca wykonywana na przemian w pozycji siedzącej i stojącej, wymagająca przemieszczania się;
- Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim;
- Praca przy komputerze przekraczająca 4 godziny;
- W budynku istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
- Rozpoczęcie pracy 1 sierpnia 2019r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Buczku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu maju wyniósł 0%.
- Wymagane dokumenty:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie zawodowe (kserokopie);
- Kopie dokumentów potwierdzające staż pracy;
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- W przypadku osoby niepełnosprawnej ubiegającej się o zatrudnienie – kserokopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczegółowe kategorie danych, o których mowa w art. 9
ust. 1 RODO; - W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez GOPS umieszczanie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach przeprowadzanych przez GOPS przez okres najbliższych 9 miesięcy.
Oświadczenia, o których mowa w pkt. „wymagane dokumenty” w pozycji 9 i 10 mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
- Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach przeprowadzanych przez GOPS przez okres najbliższych 9 miesięcy.
- Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*zaznacz krzyżykiem (X) właściwe pole wyboru.
………………………………………………….
Podpis kandydata
- Sposób składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście u kierownika lub wyznaczonego pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Buczku lub na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Buczku
Ul. Szkolna 3A
98-113 Buczek
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko referent do spraw świadczenia wychowawczego, świadczenia „Dobry start” i Karty Dużej Rodziny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Buczku”
W terminie do dnia 17 lipca 2019 roku do godz. 1400.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku osobistego doręczenia decyduje data wpływu do GOPS w Buczku.
- CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem;
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów;
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie i miejscu kwalifikacji merytorycznej;
- Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Buczku, ul. Szkolna 3A, 98-113 Buczek, jako Pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Inspektor ochrony danych
Elit Partner w siedzibą w Pabianicach, ul. Zamkowa 58 B, 95-200 Pabianice
e-mail: [email protected]
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych naborach pracowników, jeśli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
1 Art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 730) oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 maja 1996r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894).
2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej RODO).
3 Art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4 Art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji. Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.
Prawa osób, których dotyczą dane
Mają Państwo prawo do:
- Dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- Sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- Ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- Usunięcia danych osobowych;
- Wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Buczku
Joanna Jarosławska
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej GOPS, BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie ośrodka.
Buczek, dnia 05.07.2019r.