Do zadań pracownika na stanowisku ds. organizacyjnych i finansowych należy: 1)Prowadzenie spraw osobowych pracowników Zespołu, Dyrektorów Szkół, Przedszkola, 2)Obsługa biurowa Zespołu, 3)Prowadzenie dokumentacji związanej z najmem mieszkań w domach nauczyciela, 4)Rozliczanie stołówek zbiorowego żywienia oraz przedszkoli, 5)Prowadzenie aktualnej ewidencji składników majątkowych szkół, przedszkoli, Zespołu, 6)Prowadzenie spraw z zakresu wydatkowania funduszu socjalnego i mieszkaniowego nauczycieli i pracowników Zespołu, 7)Prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń pracowników szkół, przedszkoli, Zespołu, 8)Prowadzenie zadań z zakresu ubezpieczenia społecznego pracowników, 9)Realizacja zadań wynikających z prawa ustawy o ochronie środowiska, 10) Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonych spraw.
|