II. Zadania na stanowisku pracy inspektor ds. funduszu alimentacyjnego: 1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją funduszu alimentacyjnego: a) prowadzenie postępowania w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego, przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w tych sprawach, a) Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych i odbieranie oświadczeń majątkowych, b) współpraca z Urzędem Skarbowym i komornikami w zakresie prowadzonych spraw, c) egzekucja należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zaliczki alimentacyjnej na podstawie obowiązujących przepisów, d) cykliczna weryfikacja przyznanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz rozliczanie wpłat dotyczących zwrotu należności przez dłużników alimentacyjnych, e) gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów zasiłkobiorców, f) prowadzenie rejestrów świadczeń, współpraca z innymi stanowiskami w zakresie rejestrowania i przekazywania akt, g) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie prowadzonych spraw. h) przekazywanie do archiwum, zgodnie z instrukcją kancelaryjną dokumentacji dot. funduszu alimentacyjnego 2. Wykonywanie zarządzeń i innych poleceń służbowych kierownika. 3. Przy znakowaniu spraw należy używać symbolu GOPS.FA. |