wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna:
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska:

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Do zakresu zadań na stanowisku inspektora d.s. świadczeń rodzinnych należy:
1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją świadczeń rodzinnych:
a) prowadzenie postępowania w sprawach świadczeń rodzinnych w tym m. in.:
- przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych,
- kompletowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- wprowadzanie danych do bazy danych,
- przygotowywanie projektów decyzji dotyczących prowadzonych spraw,
- prowadzenie innych działań określonych przepisami prawa.
b) przygotowywanie informacji do weryfikacji i sporządzania zapotrzebowania dotyczącego świadczeń rodzinnych, współpraca z Główną Księgową w zakresie tych spraw.
c) zgłaszanie do Głównej Księgowej uprawnionych osób korzystających ze świadczeń do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;
d) gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów zasiłkobiorców,
e) prowadzenie rejestrów świadczeń, współpraca z innymi stanowiskami w zakresie rejestrowania i przekazywania akt.
2. Przekazywanie do archiwum, zgodnie z instrukcją kancelaryjną dokumentacji dot. świadczeń rodzinnych.
3. Wykonywanie zarządzeń i innych poleceń służbowych kierownika.
4. Przy znakowaniu spraw należy używać symbolu GOPS.ŚR.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2013-08-05
Data udostępnienia informacji 2013-08-05