ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO (Zarządzenie Nr 8.2014.K Wójta Gminy Stromiec z dnia 2 czerwca 2014 r.) Zamawiający: Gmina Stromiec ul. Piaski 4 26-804 Stromiec NIP: 798-142-60-72 REGON: 670224025 tel.: 48/ 619 10 20 fax: 48/ 619 10 12 Zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia: dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Stromiec
- Termin realizacji zamówienia – zgłoszenie zapotrzebowania będzie następowało w miarę potrzeb i na koszt Wykonawcy. Dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego winno nastapić w ciągu 3 dni od dat otrzymania zapotrzebowania.
Miejsce i termin złożenia oferty – oferty można składać osobiście, listownie na adres: Gmina Stromiec, ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec, mailowo ([email protected]) lub faksem na numer: 48/ 619 10 12 w terminie do 22 września 2014 r. do godziny 12:00
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Warunki płatności – płatność przelewem na podstawie faktury VAT w ciągu 14 dni
- Kryteria oceny oferty:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:
- cena brutto – 100%
Zamawiający zastrzega sobie prawo od wyboru wykonawcy bez podania przyczyny.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – Krystian Wieteska tel. 48/ 619 10 20 wew. 212
- Sposób przygotowania oferty – oferta sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
- Okres związania ofertą – 12 miesięcy.
- Oferent zobowiązany jest do załączenia potwierdzenia prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG).
W przypadku niezłożenia któregokolwiek z wymaganych dokumentów oferta zostanie uznana za nieważną.
|