NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY – KONSERWATOR SIECI WODOCIĄGOWEJ
Wójt Gminy Stromiec ogłasza nabór na stanowisko konserwatora sieci wodociągowej – pełny etat
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- wykształcenie min. zawodowe
- ważne prawo jazdy kat. B i posiadanie własnego samochodu
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
Wymagania pożądane:
- umiejętność wykonywania przyłączy wodociągowych i drobnych napraw sieci
- doświadczenie w obsłudze hydroforni
- preferowane wykształcenie o kierunku hydraulik lub pokrewne
- min. dwuletni staż pracy na podobnym stanowisku
- aktualna książeczka zdrowia
Zakres zadań i odpowiedzialności na stanowisku:
- obsługa 3 stacji uzdatniania wody
- utrzymanie w sprawności technicznej wszystkich urządzeń związanych z produkcją wody oraz sieci wodociągowych
- udział w wykonywaniu prac remontowych na SUW – ach oraz w usuwaniu awarii na sieciach wodociągowych i przyłączach wodociągowych
- dokonywanie sprawdzenia poprawności pod względem technicznym wybudowanych przyłączy wodociągowych
- dokonywanie wymiany wodomierza głównego u odbiorców usług
- prowadzenie dobowego i miesięcznego rejestru produkcji wody w danej stacji
- prowadzenie kontroli urządzeń pomiarowych, wodomierza głównego lub wodomierzy zainstalowanych przy punktach czerpalnych
- dokonywanie napraw w budynku Urzędu Gminy oraz innych prac konserwatorskich
- wykonywanie przeglądów i konserwacja, naprawa i modernizacja instalacji hydraulicznej w obiektach gminnych
- rejestrowanie przypadków samowolnego włączenia się do sieci wodociągowej osób nie mających pozwolenia na przyłącze oraz niezwłoczne zgłaszanie tego faktu
- dokonywanie przeglądów hydrantów rozmieszczonych na terenie gminy oraz dokonywanie ich napraw lub wymiany
- niezwłoczne zgłaszanie przypadków nielegalnego poboru wody z hydrantów
- utrzymanie czystości w danej stacji uzdatniania wody oraz w jej obrębie
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy
- CV
- list motywacyjny
- oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2008, Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście ( pok. 13) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Stromiec, ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec do dnia: 16 czerwca 2014 r., z dopiskiem: „Oferta – konserwator”.
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Dokumentacja aplikacyjna kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia na wskazane stanowisko , zostanie włączona do jego akt osobowych. Dokumentacja pozostałych kandydatów będzie do odebrania w siedzibie Urzędu w ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru, po tym terminie zostanie komisyjnie zniszczona.