1. Prowadzenie spraw związanych z obrotem gruntów gminnych, 2.Sporządzanie umów na najem lokali mieszkalnych i użytkowych, 3.Prowadzenie rejestru osób ubiegających się o przydział lokalu mieszkalnego, analiza potrzeb mieszkaniowych na terenie gminy, 4.Organizacja pracy społecznej komisji ds. mieszkaniowych 5.Proponowanie miesięcznych stawek czynszu opłat za wynajem lokali mieszkalnych i użytkowych 6.Sporządzanie wykazów gruntów gminnych do sprzedaży i podawanie ich do publicznej wiadomości, 7.Sporządzanie wykazów nieruchomości gminnych przeznaczonych do dzierżawy i podawanie ich do publicznej wiadomości, 8.Ogłaszanie przetargów gruntów przeznaczonych do sprzedaży i dzierżawy 9.Przeprowadzanie przetargów na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości, 10. Naliczanie czynszu za dzierżawę gruntów. 11. Zlecanie biegłym wyceny nieruchomości przeznaczonych do zbycia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 12. Przygotowywanie dokumentacji oraz ustalanie z notariuszem terminu zawarcia umowy kupna-sprzedaży nieruchomości, 13. Przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu prawa pierwokupu lub rezygnacji z prawa pierwokupu, 14. Nadzorowanie i realizacja zadań w zakresie gospodarowania gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi. 15. Badanie ksiąg wieczystych i ewidencji gruntów w celu urządzania ksiąg wieczystych, 16. Dokonywanie zmian w księgach wieczystych, 17. Wywłaszczanie nieruchomości na rzecz gminy, jeżeli są one niezbędne na oczywiste cele publiczne. 18. Przyjmowanie nieodpłatnie na własność gminy nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Agencji, a niezbędnych gminie na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych gminy. 19. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem miejscowości, ulic oraz nadawaniem numerów, 20. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia gminnego, ujawnianie własności gminy w księgach wieczystych. 21. Regulowanie własności dróg gminnych na podstawie art.73 ust.1 i ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1. Prowadzenie spraw związanych z obrotem gruntów gminnych, 2.Sporządzanie umów na najem lokali mieszkalnych i użytkowych, 3.Prowadzenie rejestru osób ubiegających się o przydział lokalu mieszkalnego, analiza potrzeb mieszkaniowych na terenie gminy, 4.Organizacja pracy społecznej komisji ds. mieszkaniowych 5.Proponowanie miesięcznych stawek czynszu opłat za wynajem lokali mieszkalnych i użytkowych 6.Sporządzanie wykazów gruntów gminnych do sprzedaży i podawanie ich do publicznej wiadomości, 7.Sporządzanie wykazów nieruchomości gminnych przeznaczonych do dzierżawy i podawanie ich do publicznej wiadomości, 8.Ogłaszanie przetargów gruntów przeznaczonych do sprzedaży i dzierżawy 9.Przeprowadzanie przetargów na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości, 10. Naliczanie czynszu za dzierżawę gruntów. 11. Zlecanie biegłym wyceny nieruchomości przeznaczonych do zbycia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 12. Przygotowywanie dokumentacji oraz ustalanie z notariuszem terminu zawarcia umowy kupna-sprzedaży nieruchomości, 13. Przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu prawa pierwokupu lub rezygnacji z prawa pierwokupu, 14. Nadzorowanie i realizacja zadań w zakresie gospodarowania gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi. 15. Badanie ksiąg wieczystych i ewidencji gruntów w celu urządzania ksiąg wieczystych, 16. Dokonywanie zmian w księgach wieczystych, 17. Wywłaszczanie nieruchomości na rzecz gminy, jeżeli są one niezbędne na oczywiste cele publiczne. 18. Przyjmowanie nieodpłatnie na własność gminy nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Agencji, a niezbędnych gminie na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych gminy. 19. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem miejscowości, ulic oraz nadawaniem numerów, 20. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia gminnego, ujawnianie własności gminy w księgach wieczystych. 21. Regulowanie własności dróg gminnych na podstawie art.73 ust.1 i ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1. Prowadzenie spraw związanych z obrotem gruntów gminnych, 2.Sporządzanie umów na najem lokali mieszkalnych i użytkowych, 3.Prowadzenie rejestru osób ubiegających się o przydział lokalu mieszkalnego, analiza potrzeb mieszkaniowych na terenie gminy, 4.Organizacja pracy społecznej komisji ds. mieszkaniowych 5.Proponowanie miesięcznych stawek czynszu opłat za wynajem lokali mieszkalnych i użytkowych 6.Sporządzanie wykazów gruntów gminnych do sprzedaży i podawanie ich do publicznej wiadomości, 7.Sporządzanie wykazów nieruchomości gminnych przeznaczonych do dzierżawy i podawanie ich do publicznej wiadomości, 8.Ogłaszanie przetargów gruntów przeznaczonych do sprzedaży i dzierżawy 9.Przeprowadzanie przetargów na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości, 10. Naliczanie czynszu za dzierżawę gruntów. 11. Zlecanie biegłym wyceny nieruchomości przeznaczonych do zbycia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 12. Przygotowywanie dokumentacji oraz ustalanie z notariuszem terminu zawarcia umowy kupna-sprzedaży nieruchomości, 13. Przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu prawa pierwokupu lub rezygnacji z prawa pierwokupu, 14. Nadzorowanie i realizacja zadań w zakresie gospodarowania gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi. 15. Badanie ksiąg wieczystych i ewidencji gruntów w celu urządzania ksiąg wieczystych, 16. Dokonywanie zmian w księgach wieczystych, 17. Wywłaszczanie nieruchomości na rzecz gminy, jeżeli są one niezbędne na oczywiste cele publiczne. 18. Przyjmowanie nieodpłatnie na własność gminy nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Agencji, a niezbędnych gminie na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych gminy. 19. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem miejscowości, ulic oraz nadawaniem numerów, 20. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia gminnego, ujawnianie własności gminy w księgach wieczystych. 21. Regulowanie własności dróg gminnych na podstawie art.73 ust.1 i ust. 3 ustawy z dnia 13 października
|