1. Pełnienie funkcji głównego księgowego budżetu. 2. Wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości. 3. Opracowywanie projektu budżetu oraz projektu wieloletniej prognozy finansowej. 4. Nadzorowanie i kontrolowanie realizacji budżetu. 5. Analiza budżetu i bieżące informowanie Wójta o jego stanie . 6.Nadzór nad prowadzeniem kontroli podatkowej u podatników podatku od nieruchomości. 7.Nadzór i koordynacja wykonania zadań finansowych przez jednostki organizacyjne gminy. 8.Nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej w podległym referacie, 9.Uczestnictwo w corocznym przeglądzie zarządzania jakością, 10.Ścisła współpraca z Sekretarzem Gminy w realizacji Regulaminu Kontroli Zarządczej, 11.Potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów finansowo- księgowych wytworzonych w Urzędzie. 12.Nadzorowanie wprowadzania treści informacji do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie Referatu Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych. 13.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i obiegiem informacji i dokumentacji finansowej, 14.Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, 15.Nadzór nad opracowywaniem projektów uchwał w sprawach finansowych, podatków i opłat lokalnych, 16. Prowadzenie kontroli finansowej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych, 17.Opracowanie zakresów obowiązków dla pracowników z Referatu Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych, 18.Wykonywanie następujących zadań: - nadzorowanie prowadzenia rachunkowości jednostki, - wykonywanie dyspozycje środkami pieniężnymi, - dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, - podejmowanie decyzji w sprawie zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo pracowników oceny prawidłowości merytorycznej operacji i jej zgodności z prawem , - składanie zapewnienia, ze zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym, - zwracanie1. Pełnienie funkcji głównego księgowego budżetu. 2. Wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości. 3. Opracowywanie projektu budżetu oraz projektu wieloletniej prognozy finansowej. 4. Nadzorowanie i kontrolowanie realizacji budżetu. 5. Analiza budżetu i bieżące informowanie Wójta o jego stanie . 6.Nadzór nad prowadzeniem kontroli podatkowej u podatników podatku od nieruchomości. 7.Nadzór i koordynacja wykonania zadań finansowych przez jednostki organizacyjne gminy. 8.Nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej w podległym referacie, 9.Uczestnictwo w corocznym przeglądzie zarządzania jakością, 10.Ścisła współpraca z Sekretarzem Gminy w realizacji Regulaminu Kontroli Zarządczej, 11.Potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów finansowo- księgowych wytworzonych w Urzędzie. 12.Nadzorowanie wprowadzania treści informacji do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie Referatu Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych. 13.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i obiegiem informacji i dokumentacji finansowej, 14.Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, 15.Nadzór nad opracowywaniem projektów uchwał w sprawach finansowych, podatków i opłat lokalnych, 16. Prowadzenie kontroli finansowej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych, 17.Opracowanie zakresów obowiązków dla pracowników z Referatu Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych, 18.Wykonywanie następujących zadań: - nadzorowanie prowadzenia rachunkowości jednostki, - wykonywanie dyspozycje środkami pieniężnymi, - dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, - podejmowanie decyzji w sprawie zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo pracowników oceny prawidłowości merytorycznej operacji i jej zgodności z prawem , - składanie zapewnienia, ze zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym, - zwracanie1. Pełnienie funkcji głównego księgowego budżetu. 2. Wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości. 3. Opracowywanie projektu budżetu oraz projektu wieloletniej prognozy finansowej. 4. Nadzorowanie i kontrolowanie realizacji budżetu. 5. Analiza budżetu i bieżące informowanie Wójta o jego stanie . 6.Nadzór nad prowadzeniem kontroli podatkowej u podatników podatku od nieruchomości. 7.Nadzór i koordynacja wykonania zadań finansowych przez jednostki organizacyjne gminy. 8.Nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej w podległym referacie, 9.Uczestnictwo w corocznym przeglądzie zarządzania jakością, 10.Ścisła współpraca z Sekretarzem Gminy w realizacji Regulaminu Kontroli Zarządczej, 11.Potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów finansowo- księgowych wytworzonych w Urzędzie. 12.Nadzorowanie wprowadzania treści informacji do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie Referatu Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych. 13.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i obiegiem informacji i dokumentacji finansowej, 14.Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, 15.Nadzór nad opracowywaniem projektów uchwał w sprawach finansowych, podatków i opłat lokalnych, 16. Prowadzenie kontroli finansowej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych, 17.Opracowanie zakresów obowiązków dla pracowników z Referatu Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych, 18.Wykonywanie następujących zadań: - nadzorowanie prowadzenia rachunkowości jednostki, - wykonywanie dyspozycje środkami pieniężnymi, - dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, - podejmowanie decyzji w sprawie zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo pracowników oceny prawidłowości merytorycznej operacji i jej zgodności z prawem , - składanie zapewnienia, ze zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym, - zwracanie
|