1.księgowanie i egzekucja należnosci za odpady komunalne wykonywanie obowiązków społecznego inspektora pracy, zabezpieczenie należytej ochrony pracy i warunków bhp oraz ppoż., dokumentowanie oceny ryzyka zawodowego, 2. rejestracja, przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy chorób zawodowych, oraz warunków badania środowiska pracy, 3. przygotowanie planów, instrukcji w zakresie bhp i ppoż, 4 prowadzenie instruktażu ogólnego i stanowiskowego nowo zatrudnionych pracowników, stażystów, praktykantów, 5. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem okularów korekcyjnych, zabezpieczeniem pracowników w odzież ochronną, 6. przeprowadzanie kontroli warunków pracy, oraz wykonywanie innych zadań służby bhp. 7. zlecanie wykonania pieczęci urzędowych, nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci, likwidacja pieczęci zużytych,
|