1. Prowadzenie ewidencji ludności zgodnie z ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych, 2. Aktualizacja każdej zmiany danych osobowych zawartych w zbiorach meldunkowych -TBD,w zbiorze PESEL -CBD, oraz w ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych 3. Występowanie o nadanie numeru PESEL noworodkom, 4. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy, zgłoszeń wymeldowania z pobytu stałego i czasowego, 5. Prowadzenie i aktualizacja rejestru stałych mieszkańców i oraz rejestru pobytów czasowych, 6. Prowadzenie rejestru pobytów czasowych cudzoziemców, 7. Wydawanie poświadczeń o zameldowaniu, 8. Prowadzenie postępowań w trybie decyzji administracyjnej w sprawach o zameldowanie, wymeldowanie i anulowanie wadliwego meldunku, 9. Opiniowanie w sprawach zameldowań i osiedlania się cudzoziemców, 10. Sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu, 11. Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności, 12. Udostępnianie instytucjom, jednostkom danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, 13. Składanie informacji do Urzędu Skarbowego o zgonach mieszkańców gminy, 14. Współpraca z komórkami ewidencyjnymi ludności na terenie kraju (wezwania o KOM-y, koperty osobowe, zawiadomienia o pobytach czasowych, o wymeldowaniach, 15. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informatycznym, Centralnym Biurem Adresowym i Wojskowymi Komendami Uzupełnień, Policją, 16. Prowadzenie stałego rejestru wyborców, 17. Sporządzanie pełnomocnictw do głosowania w wyborach, 18. Współudział przy realizacji prac związanych z przygotowaniem wyborów, referendum, spisu ludności i innych zadań wymagających korzystania z zasobów ewidencji mieszkańców gminy, 19. Współdziałanie z jednostkami wojskowymi w zakresie unieszkodliwiania materiałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych, 20. Prowadzenie spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, rejestracji i kwalifikacji wojskowej, 1. Prowadzenie ewidencji ludności zgodnie z ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych, 2. Aktualizacja każdej zmiany danych osobowych zawartych w zbiorach meldunkowych -TBD,w zbiorze PESEL -CBD, oraz w ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych 3. Występowanie o nadanie numeru PESEL noworodkom, 4. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy, zgłoszeń wymeldowania z pobytu stałego i czasowego, 5. Prowadzenie i aktualizacja rejestru stałych mieszkańców i oraz rejestru pobytów czasowych, 6. Prowadzenie rejestru pobytów czasowych cudzoziemców, 7. Wydawanie poświadczeń o zameldowaniu, 8. Prowadzenie postępowań w trybie decyzji administracyjnej w sprawach o zameldowanie, wymeldowanie i anulowanie wadliwego meldunku, 9. Opiniowanie w sprawach zameldowań i osiedlania się cudzoziemców, 10. Sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu, 11. Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności, 12. Udostępnianie instytucjom, jednostkom danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, 13. Składanie informacji do Urzędu Skarbowego o zgonach mieszkańców gminy, 14. Współpraca z komórkami ewidencyjnymi ludności na terenie kraju (wezwania o KOM-y, koperty osobowe, zawiadomienia o pobytach czasowych, o wymeldowaniach, 15. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informatycznym, Centralnym Biurem Adresowym i Wojskowymi Komendami Uzupełnień, Policją, 16. Prowadzenie stałego rejestru wyborców, 17. Sporządzanie pełnomocnictw do głosowania w wyborach, 18. Współudział przy realizacji prac związanych z przygotowaniem wyborów, referendum, spisu ludności i innych zadań wymagających korzystania z zasobów ewidencji mieszkańców gminy, 19. Współdziałanie z jednostkami wojskowymi w zakresie unieszkodliwiania materiałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych, 20. Prowadzenie spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, rejestracji i kwalifikacji wojskowej, 1. Prowadzenie ewidencji ludności zgodnie z ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych, 2. Aktualizacja każdej zmiany danych osobowych zawartych w zbiorach meldunkowych -TBD,w zbiorze PESEL -CBD, oraz w ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych 3. Występowanie o nadanie numeru PESEL noworodkom, 4. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy, zgłoszeń wymeldowania z pobytu stałego i czasowego, 5. Prowadzenie i aktualizacja rejestru stałych mieszkańców i oraz rejestru pobytów czasowych, 6. Prowadzenie rejestru pobytów czasowych cudzoziemców, 7. Wydawanie poświadczeń o zameldowaniu, 8. Prowadzenie postępowań w trybie decyzji administracyjnej w sprawach o zameldowanie, wymeldowanie i anulowanie wadliwego meldunku, 9. Opiniowanie w sprawach zameldowań i osiedlania się cudzoziemców, 10. Sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu, 11. Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności, 12. Udostępnianie instytucjom, jednostkom danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, 13. Składanie informacji do Urzędu Skarbowego o zgonach mieszkańców gminy, 14. Współpraca z komórkami ewidencyjnymi ludności na terenie kraju (wezwania o KOM-y, koperty osobowe, zawiadomienia o pobytach czasowych, o wymeldowaniach, 15. Współdziałanie z Rządowym Centrum Informatycznym, Centralnym Biurem Adresowym i Wojskowymi Komendami Uzupełnień, Policją, 16. Prowadzenie stałego rejestru wyborców, 17. Sporządzanie pełnomocnictw do głosowania w wyborach, 18. Współudział przy realizacji prac związanych z przygotowaniem wyborów, referendum, spisu ludności i innych zadań wymagających korzystania z zasobów ewidencji mieszkańców gminy, 19. Współdziałanie z jednostkami wojskowymi w zakresie unieszkodliwiania materiałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych, 20. Prowadzenie spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, rejestracji i kwalifikacji wojskowej,
|