wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Olszanka

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Inwestycje, zagospodarowanie przestrzenne i zamówienia publiczne
Nazwa skrócona: Inwestycje, zagospodarowanie przestrzenne i zamówienia publiczne
Symbol: P, ZP, OŚ, B, GP
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy Olszanka
brak
Olszanka 08-207
Komórka nadrzędna merytorycznie: Wójt Gminy
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Wójt Gminy
Dni i godziny pracy: poniedziałek - wtorek w godz. 7.30 - 15.30 środa w godz. 7.30 - 17.00 czwartek w godz. 7.30 - 15.30 piątek w godz. 7.30 - 14.00
Dni i godziny przyjmowania interesantów: poniedziałek - wtorek w godz. 7.30 - 15.30 środa w godz. 7.30 - 17.00 czwartek w godz. 7.30 - 15.30 piątek w godz. 7.30 - 14.00

 Przedmiot działania i kompetencje:

1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych,
2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności:
a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami,
b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie,
3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów,
4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności;
a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem,
b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego,
c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego,
d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie,
e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie,
f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej,
5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego
sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu,
8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji,
9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego,
12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych,
2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności:
a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami,
b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie,
3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów,
4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności;
a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem,
b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego,
c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego,
d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie,
e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie,
f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej,
5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego
sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu,
8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji,
9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego,
12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych,
2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności:
a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami,
b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie,
3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów,
4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności;
a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem,
b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego,
c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego,
d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie,
e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie,
f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej,
5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego
sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu,
8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji,
9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego,
12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan

 Informacje dodatkowe:

 

 Kadra kierownicza:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2009-07-27
Data udostępnienia informacji 2009-07-27