NABÓR NA WOLNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. INWESTYCJI, REMONTÓW, MODERNIZACJI DRÓG GMINNYCH I PROMOCJI GMINY
URZĄD GMINY W ZABRODZIU ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji, remontów, modernizacji dróg gminnych i promocji gminy
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat 2.Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym 2) co najmniej 3 letni staż pracy 3) nieposzlakowana opinia, 4) osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
3.Wymagania dodatkowe: 1) uprawnienia budowlane 2) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej 3) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska 4) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel, 5 )kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie.
4. Zakres wykonywanych zadań: W zakresie inwestycji: 1. przygotowywanie planów rzeczowych i finansowych inwestycji oraz remontów na terenie gminy; 2. przygotowywanie wniosków o kredyty i dotacje dotyczące działań inwestycyjnych oraz ich rozliczanie; 3. kontrola i nadzór od strony technicznej i finansowej nad remontami i inwestycjami gminnymi; 4. dokonywanie odbioru technicznego i rozliczanie końcowe wymienionych zadań; 5. współdziałanie ze społecznymi komitetami w zakresie realizacji inwestycji i rozliczanie finansowe po ich zakończeniu; 6. organizowanie przeglądów gwarancyjnych dla realizowanych inwestycji, egzekwowanie usunięcia usterek;
W zakresie remontów: 1. współdziałanie z Zespołem Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół i Dyrektorami Szkół w zakresie wykonywanie remontów obiektów szkolnych; 2. prowadzenie spraw w zakresie robót remontowych gminnych obiektów komunalnych; 3. rozliczenie materiałów budowlanych zużytych podczas remontów; 4. odbiór końcowy nadzorowanych remontów;
W zakresie modernizacji dróg gmNABÓR NA WOLNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. INWESTYCJI, REMONTÓW, MODERNIZACJI DRÓG GMINNYCH I PROMOCJI GMINY
URZĄD GMINY W ZABRODZIU ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji, remontów, modernizacji dróg gminnych i promocji gminy
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat 2.Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym 2) co najmniej 3 letni staż pracy 3) nieposzlakowana opinia, 4) osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
3.Wymagania dodatkowe: 1) uprawnienia budowlane 2) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej 3) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska 4) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel, 5 )kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie.
4. Zakres wykonywanych zadań: W zakresie inwestycji: 1. przygotowywanie planów rzeczowych i finansowych inwestycji oraz remontów na terenie gminy; 2. przygotowywanie wniosków o kredyty i dotacje dotyczące działań inwestycyjnych oraz ich rozliczanie; 3. kontrola i nadzór od strony technicznej i finansowej nad remontami i inwestycjami gminnymi; 4. dokonywanie odbioru technicznego i rozliczanie końcowe wymienionych zadań; 5. współdziałanie ze społecznymi komitetami w zakresie realizacji inwestycji i rozliczanie finansowe po ich zakończeniu; 6. organizowanie przeglądów gwarancyjnych dla realizowanych inwestycji, egzekwowanie usunięcia usterek;
W zakresie remontów: 1. współdziałanie z Zespołem Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół i Dyrektorami Szkół w zakresie wykonywanie remontów obiektów szkolnych; 2. prowadzenie spraw w zakresie robót remontowych gminnych obiektów komunalnych; 3. rozliczenie materiałów budowlanych zużytych podczas remontów; 4. odbiór końcowy nadzorowanych remontów;
W zakresie modernizacji dróg gmNABÓR NA WOLNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. INWESTYCJI, REMONTÓW, MODERNIZACJI DRÓG GMINNYCH I PROMOCJI GMINY
URZĄD GMINY W ZABRODZIU ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji, remontów, modernizacji dróg gminnych i promocji gminy
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat 2.Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym 2) co najmniej 3 letni staż pracy 3) nieposzlakowana opinia, 4) osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
3.Wymagania dodatkowe: 1) uprawnienia budowlane 2) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej 3) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska 4) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel, 5 )kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie.
4. Zakres wykonywanych zadań: W zakresie inwestycji: 1. przygotowywanie planów rzeczowych i finansowych inwestycji oraz remontów na terenie gminy; 2. przygotowywanie wniosków o kredyty i dotacje dotyczące działań inwestycyjnych oraz ich rozliczanie; 3. kontrola i nadzór od strony technicznej i finansowej nad remontami i inwestycjami gminnymi; 4. dokonywanie odbioru technicznego i rozliczanie końcowe wymienionych zadań; 5. współdziałanie ze społecznymi komitetami w zakresie realizacji inwestycji i rozliczanie finansowe po ich zakończeniu; 6. organizowanie przeglądów gwarancyjnych dla realizowanych inwestycji, egzekwowanie usunięcia usterek;
W zakresie remontów: 1. współdziałanie z Zespołem Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół i Dyrektorami Szkół w zakresie wykonywanie remontów obiektów szkolnych; 2. prowadzenie spraw w zakresie robót remontowych gminnych obiektów komunalnych; 3. rozliczenie materiałów budowlanych zużytych podczas remontów; 4. odbiór końcowy nadzorowanych remontów;
W zakresie modernizacji dróg gmNABÓR NA WOLNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. INWESTYCJI, REMONTÓW, MODERNIZACJI DRÓG GMINNYCH I PROMOCJI GMINY
URZĄD GMINY W ZABRODZIU ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji, remontów, modernizacji dróg gminnych i promocji gminy
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat 2.Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym 2) co najmniej 3 letni staż pracy 3) nieposzlakowana opinia, 4) osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
3.Wymagania dodatkowe: 1) uprawnienia budowlane 2) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej 3) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska 4) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel, 5 )kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie.
4. Zakres wykonywanych zadań: W zakresie inwestycji: 1. przygotowywanie planów rzeczowych i finansowych inwestycji oraz remontów na terenie gminy; 2. przygotowywanie wniosków o kredyty i dotacje dotyczące działań inwestycyjnych oraz ich rozliczanie; 3. kontrola i nadzór od strony technicznej i finansowej nad remontami i inwestycjami gminnymi; 4. dokonywanie odbioru technicznego i rozliczanie końcowe wymienionych zadań; 5. współdziałanie ze społecznymi komitetami w zakresie realizacji inwestycji i rozliczanie finansowe po ich zakończeniu; 6. organizowanie przeglądów gwarancyjnych dla realizowanych inwestycji, egzekwowanie usunięcia usterek;
W zakresie remontów: 1. współdziałanie z Zespołem Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół i Dyrektorami Szkół w zakresie wykonywanie remontów obiektów szkolnych; 2. prowadzenie spraw w zakresie robót remontowych gminnych obiektów komunalnych; 3. rozliczenie materiałów budowlanych zużytych podczas remontów; 4. odbiór końcowy nadzorowanych remontów;
W zakresie modernizacji dróg gm
|