URZĄD GMINY W ZABRODZIU
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektora ds. organizacyjnych i obsługi rady gminy
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat
2.Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Nieposzlakowana opinia,
5) Wykształcenie wyższe (pożądane w zakresie administracji lub prawa)
6) Co najmniej dwu letni staż pracy.
3.Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
2) Znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej
3) Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych Word, Exel,
4) Kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie
4. Zakres wykonywanych zadań:
1) Prowadzenie sekretariatu, w tym:
- obsługa kancelaryjna, kierowanie obiegiem dokumentów w szczególności pism wpływających do Urzędu,
- prowadzenie ewidencji Umów, Zarządzeń, Decyzji i Pism Okólnych Wójta,
- koordynowanie spraw związanych z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
- prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników,
- prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Urzędu, przekazywanie ich na stanowiska pracy oraz innym jednostkom do załatwiania wg właściwości,
- czuwanie nad terminowym załatwianiem skarg oraz opracowywanie zbiorczych analiz i sprawozdań
- obsługa programu obiegu dokumentów PROTON.
2) Prowadzenie spraw związanych z obsługą sesji rady gminy, w tym:
- obsługa techniczno-organizacyjna,
- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję rady oraz terminowego ich dostarczania dla radnych przed sesją,
- organizowanie sesji rady, w tym podawanie do publicznej wiadomości ich terminów,
- organizowanie i obsługa narad zwoływanych przez przewodniczącego rady,
- współuczestniczenie w opracowaniu projektów planów pracy i programów działania rady,
- prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów kierowanych przez obywateli do rady lub przewodniczącego rady,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady,
- nadawanie biegu uchwałom podejmowanym przez radę i czuwanie nad terminowym składaniem informacji z ich realizacji,
- przekazywanie uchwał rady, zawierających przepisy gminne do ogłoszenia,
- prowadzenie ewidencji radnych oraz ewidencji ich udziału w pracach rady,
3) Prowadzenie spraw związanych z obsługą posiedzeń komisji rady gminy, w tym:
- obsługa techniczno-organizacyjna posiedzeń,
- protokołowanie posiedzeń komisji i kompletowanie z nich dokumentacji,
- prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji oraz interpretacji i wniosków radnych, a także czuwanie nad ich terminowym załatwianiem,
- opracowywanie na podstawie gromadzonej dokumentacji informacji i sprawozdań z działalności komisji,
- ewidencjonowanie udziału członków komisji w pracach komisji,
- zapewnienie komisjom wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy.
4) Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przepisów ustawy o ochronie danych
Osobowych.
5. Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręcznie życiorys - CV z opisem pracy zawodowej,
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny – z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,*
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom),
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie dodatkowych wymagań
od kandydatów,
- kserokopie dokumentów poświadczających odbyte kursy, szkolenia,
- kserokopia dowodu osobistego,
- podpisane oświadczenie*, że kandydat:
a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
b) korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiada obywatelstwo polskie,
e) wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie
danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).
6. Warunki pracy:
- praca biurowa w Biurze Obsługi klienta
- stanowisko wyposażone w odpowiednie urządzenia i meble, w tym komputer, drukarka,
- prawidłowe warunki oświetlenia,
- niski poziom hałasu, zgodny z normami hałasu dla pracy umysłowej.
Wójt Zabrodzia informuje, że w miesiącu styczniu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Zabrodziu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6% i wynosił 6,66%.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko Podinspektora ds. organizacyjnych i obsługi rady gminy" w terminie do dnia 08.03.2015 r. - Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Zabrodziu, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Zabrodziu, ul.Wł.St.Reymonta 51 (decyduje data wpływu).
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zabrodzie oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Zabrodziu
*Załączniki (pliki do pobrania)
Zabrodzie, dn. 25.02.2015 r.
W związku z tym, że dzień 8 marca 2015 r. jest dniem wolnym od pracy, termin składania ofert upływa w dniu 9 marca 2015r . (w godzinach pracy Urzędu)