1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych, w tym: wymiaru podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych i prawnych techniką komputerową oraz założenie i prowadzenie rejestru wymiarowego dla tych grup podatkowych
2. Gromadzenie i sprawdzanie otrzymanych materiałów dotyczących ustalania wysokości zobowiązań podatkowych
3. Wprowadzanie zmian o stanie posiadania gruntów dotyczących wymiaru zobowiązań pieniężnych techniką komputerową
4. Komputerowe zakładanie i prowadzenie ksiąg gospodarczych wraz z urządzeniami pomocniczymi i dokumentacją w tym zakresie
5. Należyte prowadzenie dokumentacji wymiarowej oraz jej powiązań z odpowiednimi urządzeniami np. rejestrami przypisów i odpisów
6. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji w sprawach ulg, umorzeń podatkowych, odroczenia i rozkładania na raty podatku oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie
7. Przygotowywanie decyzji dotyczących zmian w wymiarze zobowiązań pieniężnych w ciągu roku kalendarzowego i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
8. Utrzymywanie stałej współpracy z innymi jednostkami i organizacjami w zakresie ustalania wysokości należności podatkowych
9. Sporządzanie sprawozdań analitycznych i statystycznych
10. Przygotowywanie wniosków do załatwiania odwołań i podań dotyczących wymierzonych zobowiązań oraz prowadzenie rejestrów z tego zakresu
11. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem zobowiązań pieniężnych przy użyciu komputera
12. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach podatkowych
13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów uprawniających do otrzymania bonów paliwowych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy będącego jednocześnie Kierownikiem Referatu, Budżetu, Finansów i Księgowości
15. Wykonując swoje obowiązki należy współpracować z następującymi stanowiskami pracy: Zastępc1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych, w tym: wymiaru podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych i prawnych techniką komputerową oraz założenie i prowadzenie rejestru wymiarowego dla tych grup podatkowych
2. Gromadzenie i sprawdzanie otrzymanych materiałów dotyczących ustalania wysokości zobowiązań podatkowych
3. Wprowadzanie zmian o stanie posiadania gruntów dotyczących wymiaru zobowiązań pieniężnych techniką komputerową
4. Komputerowe zakładanie i prowadzenie ksiąg gospodarczych wraz z urządzeniami pomocniczymi i dokumentacją w tym zakresie
5. Należyte prowadzenie dokumentacji wymiarowej oraz jej powiązań z odpowiednimi urządzeniami np. rejestrami przypisów i odpisów
6. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji w sprawach ulg, umorzeń podatkowych, odroczenia i rozkładania na raty podatku oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie
7. Przygotowywanie decyzji dotyczących zmian w wymiarze zobowiązań pieniężnych w ciągu roku kalendarzowego i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
8. Utrzymywanie stałej współpracy z innymi jednostkami i organizacjami w zakresie ustalania wysokości należności podatkowych
9. Sporządzanie sprawozdań analitycznych i statystycznych
10. Przygotowywanie wniosków do załatwiania odwołań i podań dotyczących wymierzonych zobowiązań oraz prowadzenie rejestrów z tego zakresu
11. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem zobowiązań pieniężnych przy użyciu komputera
12. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach podatkowych
13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów uprawniających do otrzymania bonów paliwowych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy będącego jednocześnie Kierownikiem Referatu, Budżetu, Finansów i Księgowości
15. Wykonując swoje obowiązki należy współpracować z następującymi stanowiskami pracy: Zastępc1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych, w tym: wymiaru podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych i prawnych techniką komputerową oraz założenie i prowadzenie rejestru wymiarowego dla tych grup podatkowych
2. Gromadzenie i sprawdzanie otrzymanych materiałów dotyczących ustalania wysokości zobowiązań podatkowych
3. Wprowadzanie zmian o stanie posiadania gruntów dotyczących wymiaru zobowiązań pieniężnych techniką komputerową
4. Komputerowe zakładanie i prowadzenie ksiąg gospodarczych wraz z urządzeniami pomocniczymi i dokumentacją w tym zakresie
5. Należyte prowadzenie dokumentacji wymiarowej oraz jej powiązań z odpowiednimi urządzeniami np. rejestrami przypisów i odpisów
6. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji w sprawach ulg, umorzeń podatkowych, odroczenia i rozkładania na raty podatku oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie
7. Przygotowywanie decyzji dotyczących zmian w wymiarze zobowiązań pieniężnych w ciągu roku kalendarzowego i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
8. Utrzymywanie stałej współpracy z innymi jednostkami i organizacjami w zakresie ustalania wysokości należności podatkowych
9. Sporządzanie sprawozdań analitycznych i statystycznych
10. Przygotowywanie wniosków do załatwiania odwołań i podań dotyczących wymierzonych zobowiązań oraz prowadzenie rejestrów z tego zakresu
11. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem zobowiązań pieniężnych przy użyciu komputera
12. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach podatkowych
13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów uprawniających do otrzymania bonów paliwowych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy będącego jednocześnie Kierownikiem Referatu, Budżetu, Finansów i Księgowości
15. Wykonując swoje obowiązki należy współpracować z następującymi stanowiskami pracy: Zastępc
|