Z ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy:
1. przyjmowanie oświadczeń o:
a) wstąpieniu w związek małżeński; b) braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa przed upływem ustawowego terminu c) stwierdzenie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa d) wyborze nazwiska, jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa; e) wstąpieniu w związek małżeński w wypadku grożącego niebezpieczeństwa f) powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa g) uznaniu dziecka h) uznaniu dziecka w wypadku grożącego niebezpieczeństwa i) nadanie dziecku nazwiska męża matki j) wskazanie kandydata na opiekuna prawnego.
Z ustawy o aktach stanu cywilnego:
1. realizacja zadań związanych z rejestracją stanu cywilnego z zakresu:
a) sporządzanie aktów małżeństwa, urodzenia, zgonów b) nanoszenie wzmianek dodatkowych c) sporządzanie protokołów o oświadczeniach zmieniających stan cywilny lub wpływających na treść aktu cywilnego
2. Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.
Z zakresu Obsługi Rady Gminy i jej organów należy:
1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady i jej organów; 2. Protokołowanie Sesji i kompletowanie z nich dokumentacji 3. Ewidencjonowanie i przekazywanie odpowiednim komórkom organizacyjnym wniosków Rady Gminy 4. Przyjmowanie i prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli składanych do Rady Gminy oraz przekazywanie ich na stanowisko merytorycznie odpowiedzialne za realizacje 5. Czuwanie nad właściwym i terminowym przygotowaniem materiałów na Sesję Rady oraz jej Komisje 6. Obsługa techniczno-organizacyjna stałych i doraźnych komisji Rady Gminy 7. Opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności komisji 8. Przygotowywanie projektów planów spotkań z wyborcami 9. Prowadzenie rejestru postulatów zgłaszanych na spotkaniach radnych z wyborcami oraz przekazywanie ich na stanowiska merytoryczne do realizacji 10. Wykonywanie zadań związZ ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy:
1. przyjmowanie oświadczeń o:
a) wstąpieniu w związek małżeński; b) braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa przed upływem ustawowego terminu c) stwierdzenie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa d) wyborze nazwiska, jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa; e) wstąpieniu w związek małżeński w wypadku grożącego niebezpieczeństwa f) powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa g) uznaniu dziecka h) uznaniu dziecka w wypadku grożącego niebezpieczeństwa i) nadanie dziecku nazwiska męża matki j) wskazanie kandydata na opiekuna prawnego.
Z ustawy o aktach stanu cywilnego:
1. realizacja zadań związanych z rejestracją stanu cywilnego z zakresu:
a) sporządzanie aktów małżeństwa, urodzenia, zgonów b) nanoszenie wzmianek dodatkowych c) sporządzanie protokołów o oświadczeniach zmieniających stan cywilny lub wpływających na treść aktu cywilnego
2. Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.
Z zakresu Obsługi Rady Gminy i jej organów należy:
1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady i jej organów; 2. Protokołowanie Sesji i kompletowanie z nich dokumentacji 3. Ewidencjonowanie i przekazywanie odpowiednim komórkom organizacyjnym wniosków Rady Gminy 4. Przyjmowanie i prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli składanych do Rady Gminy oraz przekazywanie ich na stanowisko merytorycznie odpowiedzialne za realizacje 5. Czuwanie nad właściwym i terminowym przygotowaniem materiałów na Sesję Rady oraz jej Komisje 6. Obsługa techniczno-organizacyjna stałych i doraźnych komisji Rady Gminy 7. Opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności komisji 8. Przygotowywanie projektów planów spotkań z wyborcami 9. Prowadzenie rejestru postulatów zgłaszanych na spotkaniach radnych z wyborcami oraz przekazywanie ich na stanowiska merytoryczne do realizacji 10. Wykonywanie zadań związZ ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy:
1. przyjmowanie oświadczeń o:
a) wstąpieniu w związek małżeński; b) braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa przed upływem ustawowego terminu c) stwierdzenie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa d) wyborze nazwiska, jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa; e) wstąpieniu w związek małżeński w wypadku grożącego niebezpieczeństwa f) powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa g) uznaniu dziecka h) uznaniu dziecka w wypadku grożącego niebezpieczeństwa i) nadanie dziecku nazwiska męża matki j) wskazanie kandydata na opiekuna prawnego.
Z ustawy o aktach stanu cywilnego:
1. realizacja zadań związanych z rejestracją stanu cywilnego z zakresu:
a) sporządzanie aktów małżeństwa, urodzenia, zgonów b) nanoszenie wzmianek dodatkowych c) sporządzanie protokołów o oświadczeniach zmieniających stan cywilny lub wpływających na treść aktu cywilnego
2. Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.
Z zakresu Obsługi Rady Gminy i jej organów należy:
1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady i jej organów; 2. Protokołowanie Sesji i kompletowanie z nich dokumentacji 3. Ewidencjonowanie i przekazywanie odpowiednim komórkom organizacyjnym wniosków Rady Gminy 4. Przyjmowanie i prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli składanych do Rady Gminy oraz przekazywanie ich na stanowisko merytorycznie odpowiedzialne za realizacje 5. Czuwanie nad właściwym i terminowym przygotowaniem materiałów na Sesję Rady oraz jej Komisje 6. Obsługa techniczno-organizacyjna stałych i doraźnych komisji Rady Gminy 7. Opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności komisji 8. Przygotowywanie projektów planów spotkań z wyborcami 9. Prowadzenie rejestru postulatów zgłaszanych na spotkaniach radnych z wyborcami oraz przekazywanie ich na stanowiska merytoryczne do realizacji 10. Wykonywanie zadań związ
|