Z ustawy o ewidencji ludności:
1. Prowadzenie ewidencji ludności; 2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
Z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie rejestru wyborców:
1. Prowadzenie w oparciu o istniejącą w gminie ewidencję ludności rejestru wyborców
2. Bieżąca aktualizacja rejestru poprzez okazywanie indywidualnej karty osobowej mieszkańca którego dotyczy wniosek
3. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.
Z ustawy o ochronie danych osobowych:
1. Zapoznanie się z przepisami prawa w zakresie danych osobowych
2. Stosowanie określonych przez administratora danych procedur i środków mających na celu zabezpieczenie danych przed ich przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym
3. Zachowanie szczególnej staranności w trakcie wykonywania operacji przetwarzania danych w celu ochrony interesów osób, których te dane dotyczą
4. Podporządkowanie się poleceniom administratora bezpieczeństwa informacji oraz właściwego kierownika w zakresie ochrony danych.
|