wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Zabrodzie - BIP ARCHIWALNY od 31.05.2019r.

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. Ewidencji Ludności i Kadr
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska: Stanowisko pracy ds.Ewidencji Ludności i kadr

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Z ustawy o ewidencji ludności:
1. prowadzenie ewidencji ludności;
2. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.

Z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie rejestru wyborców:
1. prowadzenie w oparciu o istniejącą w gminie ewidencję ludności rejestru wyborców;
2. bieżąca aktualizacja rejestru poprzez okazywanie indywidualnej karty osobowej mieszkańca którego dotyczy wniosek;

Z przepisów z zakresów Prawa pracy:
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników w tym:
a) prowadzenie teczek akt osobowych;
b) prowadzenie kart urlopowych;
c) naliczanie dodatków stażowych i nagród jubileuszowych;
d) prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami państwowymi, wyróżnieniami, nagrodami pracowników;
2. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji stażów, prac interwencyjnych oraz robót publicznych.

Z ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych:
1. ustalanie na podstawie posiadanej dokumentacji, nie później niż na 2 lata przed osiągnięciem przez pracownika wieku emerytalnego, czy ma okres zatrudnienia wymagany do emerytury i zawiadomienia pracownika o wyniku tych ustaleń;
2. współdziałanie z pracownikiem o gromadzeniu dokumentacji o zatrudnieniu w poprzednich zakładach pracy;
3. przygotowanie wniosku o emeryturę i przedłożenie go organowi rentownemu nie później niż na 2 miesiące przed zamierzonym terminem przejścia pracownika na emeryturę, a jeżeli część okresu udowodniona jest zeznaniami świadków- nie później niż na 6 miesięcy przed tym terminem;
4. przygotowanie za zgodą pracownika wniosku o rentę inwalidzką i przedłożenie go organowi rentownemu na 2 miesiące przed ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego;
5. poinformowanie bezzwłocznie po śmierci pracownika pozostałej po nim rodziny o warunkach uzyskania renty rodzinnej, przygotowanie wniosku o rentę i przedłożenia go organowi rentownemu.

Z ustawy o prowadzeniu archiwum:
1. prowadzeZ ustawy o ewidencji ludności:
1. prowadzenie ewidencji ludności;
2. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.

Z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie rejestru wyborców:
1. prowadzenie w oparciu o istniejącą w gminie ewidencję ludności rejestru wyborców;
2. bieżąca aktualizacja rejestru poprzez okazywanie indywidualnej karty osobowej mieszkańca którego dotyczy wniosek;

Z przepisów z zakresów Prawa pracy:
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników w tym:
a) prowadzenie teczek akt osobowych;
b) prowadzenie kart urlopowych;
c) naliczanie dodatków stażowych i nagród jubileuszowych;
d) prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami państwowymi, wyróżnieniami, nagrodami pracowników;
2. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji stażów, prac interwencyjnych oraz robót publicznych.

Z ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych:
1. ustalanie na podstawie posiadanej dokumentacji, nie później niż na 2 lata przed osiągnięciem przez pracownika wieku emerytalnego, czy ma okres zatrudnienia wymagany do emerytury i zawiadomienia pracownika o wyniku tych ustaleń;
2. współdziałanie z pracownikiem o gromadzeniu dokumentacji o zatrudnieniu w poprzednich zakładach pracy;
3. przygotowanie wniosku o emeryturę i przedłożenie go organowi rentownemu nie później niż na 2 miesiące przed zamierzonym terminem przejścia pracownika na emeryturę, a jeżeli część okresu udowodniona jest zeznaniami świadków- nie później niż na 6 miesięcy przed tym terminem;
4. przygotowanie za zgodą pracownika wniosku o rentę inwalidzką i przedłożenie go organowi rentownemu na 2 miesiące przed ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego;
5. poinformowanie bezzwłocznie po śmierci pracownika pozostałej po nim rodziny o warunkach uzyskania renty rodzinnej, przygotowanie wniosku o rentę i przedłożenia go organowi rentownemu.

Z ustawy o prowadzeniu archiwum:
1. prowadzeZ ustawy o ewidencji ludności:
1. prowadzenie ewidencji ludności;
2. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.

Z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie rejestru wyborców:
1. prowadzenie w oparciu o istniejącą w gminie ewidencję ludności rejestru wyborców;
2. bieżąca aktualizacja rejestru poprzez okazywanie indywidualnej karty osobowej mieszkańca którego dotyczy wniosek;

Z przepisów z zakresów Prawa pracy:
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników w tym:
a) prowadzenie teczek akt osobowych;
b) prowadzenie kart urlopowych;
c) naliczanie dodatków stażowych i nagród jubileuszowych;
d) prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami państwowymi, wyróżnieniami, nagrodami pracowników;
2. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji stażów, prac interwencyjnych oraz robót publicznych.

Z ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych:
1. ustalanie na podstawie posiadanej dokumentacji, nie później niż na 2 lata przed osiągnięciem przez pracownika wieku emerytalnego, czy ma okres zatrudnienia wymagany do emerytury i zawiadomienia pracownika o wyniku tych ustaleń;
2. współdziałanie z pracownikiem o gromadzeniu dokumentacji o zatrudnieniu w poprzednich zakładach pracy;
3. przygotowanie wniosku o emeryturę i przedłożenie go organowi rentownemu nie później niż na 2 miesiące przed zamierzonym terminem przejścia pracownika na emeryturę, a jeżeli część okresu udowodniona jest zeznaniami świadków- nie później niż na 6 miesięcy przed tym terminem;
4. przygotowanie za zgodą pracownika wniosku o rentę inwalidzką i przedłożenie go organowi rentownemu na 2 miesiące przed ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego;
5. poinformowanie bezzwłocznie po śmierci pracownika pozostałej po nim rodziny o warunkach uzyskania renty rodzinnej, przygotowanie wniosku o rentę i przedłożenia go organowi rentownemu.

Z ustawy o prowadzeniu archiwum:
1. prowadze

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Jacek Gomulski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Sosnowska
Data wytworzenia informacji 2007-04-02
Data udostępnienia informacji 2007-04-02