1. Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- opracowywanie projektów Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, projektów ewentualnych zmian tych aktów;
- opracowywanie projektów podziału wydziałów na stanowiska pracy;
- opracowywanie zakresów czynności dla naczelników wydziałów oraz dla pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy;
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych
z doskonaleniem kadr oraz dyscypliną pracowników Urzędu;
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie;
- nadzór nad przygotowywaniem, kompletowaniem i przekazywaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta;
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami;
- udział w sesjach Rady i posiedzeniach komisji Rady;
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
2. Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą Wydziału Organizacyjno- Administracyjnego.
|