wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Zbuczyn

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego
Symbol stanowiska: USC
Nazwa stanowiska: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Prowadzenie spraw z zakresu stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno
-opiekuńczych, dokumentów stwierdzających tożsamość, w tym:
1)rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób;
2)sporządzanie aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i aktualizacja ksiąg stanu cywilnego;
3)sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń;
4)przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych;
5)przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;
6)stwierdzanie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa;
7)wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego;
8)sporządzanie sprawozdań statystycznych;
9)wykonywanie zadań wynikających z konkordatu;
10)wykonywanie czynności i prowadzenie dokumentacji z zakresu wydawania dokumentów stwierdzających tożsamość.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Hanna Hermaniuk
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Maria Konstańczuk
Data wytworzenia informacji 2008-03-31
Data udostępnienia informacji 2008-03-31