wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Cedry Wielkie

Informacja o zamówieniu publicznym

Znak sprawy: ZP.271.20.2017
Tryb zamówienia:
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Wysokość wadium: 0,00 zł
złotych
Termin składania ofert: 2017-08-17
Przedmiot zamówienia: budownictwo - pozostałe
CPV Przedmiotu Zamówienia:
Które postępowanie w tej sprawie: 1
Czy dopuszczono składanie ofert częściowych: NIE
Liczba zadań wynosi: 1
Ogłoszenie zostało opublikowane w portalu internetowym urzędu.
Data opublikowania: od dnia 2017-07-27 , do dnia 0001-01-01.  

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia o zamówieniu publicznym w BZP:
Nie publikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

Krótki opis:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pokrycia dachu w

Kościele p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Myszewie. Obiekt zlokalizowany jest na terenie działki nr 105, obr. Myszewo, w Myszewie (gmina Nowy Staw)

Budynek kościoła jest budynkiem objętym ścisłą ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Pomorskiego Decyzją z dnia 17 listopada 1974r pod nr rej. 814).

a.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do:

1)Wykonania robót rozbiórkowych;

2)Wykonania robót ciesielskich;

3)Wykonanie robót dezynfekcyjnych i impregnacyjnych;

4)Wykonania robót pokrywczych;

5)Wykonania instalacji odgromowej dachu;

6)Ustawienie rusztowań i zabezpieczenia

7)Wykonania dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej

8)Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej - po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia zostanie opracowany i przekazany Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz w formacie PDF.

b.Roboty ogólnobudowlane i konserwatorskie powinny być prowadzone pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze w danej branży. W szczególności Zamawiający oczekuje udziału w realizacji przedmiotu zamówienia kierownika z uprawnieniami w zakresie prac konserwatorskich.

c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt Budowlany stanowiący załącznik 6 do ogłoszenia.

d. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

e. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z ks. Proboszczem Mieczysławem Bojda pod nr telefonu 507-118-986 Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.

f. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.

g. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.

h. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290. z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.

i. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.

j. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.

k. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami.

l. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.

ł. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w ogłoszeniu.

m. Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania.

n. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.

o. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:

- segregować i właściwie utylizować odpady,

- w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6,

- stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich.

p. Plac budowy będzie przekazany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.

Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia

1)Posiadanie udokumentowanych uprawnień konserwatorskich,

2)Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.

3)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie z niniejszym Ogłoszeniem, zawartą umową i ofertą. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków:

a)Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.),

b)Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1446, z późn. zm.),

c) Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r Nr 165, poz. 987),

d) właściwych przepisów bhp i ppoż.

4) Prowadzenia dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zamawianych robót.

5) Zamawiający zastrzega, że prace wykonywane w kościele oraz w jego otoczeniu mogą być godzinowo wstrzymane ze względu na wykonanie bieżących zadań, np. msza św.

6) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.

7) Przygotowania rozliczenia końcowego robót.

8) Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

9) Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.

10) Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.

11) Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję.

12) Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.

13) Sprzęt budowlany niezbędny do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia powinien posiadać aktualne przeglądy i badania.

3. Obowiązki Wykonawcy (roboty remontowo – konserwatorskie:

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do:

a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym uzyskanie przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej przeznaczeniem;

b) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót;

c) doprowadzenia na własny koszt energii elektrycznej i wody na teren budowy stosownie do potrzeb, podłączenia liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót;

d) zabezpieczenia dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które mogą spowodować transport i sprzęt Wykonawcy, w szczególności dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach;

e) sprzątania na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastowej naprawy;

f) powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych – nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót;

g) udziału w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb;

h) po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia do uporządkowania na własny koszt terenu budowy i przekazania go protokolarnie Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót;

i) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami;

j) ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej;

k) utrzymywania na własny koszt na bieżąco czystości na terenie budowy;

l) wykonania na własny koszt robót tymczasowych, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót;

m) natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót;

n) przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem;

o) przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r Nr 47, poz. 401);

p) koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w ogłoszeniu. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami;

q) prowadzenia dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym, w tym księgi obmiarów oraz Dziennika budowy i udostępnienie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń;

r) protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie wskazanym w umowie;

s) wykonania zamówienia z materiałów posiadających stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnione instytucje;

t) przygotowania obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanych obiektów.

u) uzyskania akceptacji Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru co do materiałów wykorzystanych przy realizacji zamówienia;

v) opracowania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego oraz zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego;

w) wykonania przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym;

x) opracowania i protokolarnego przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, dokumentację powykonawczą należy wykonać w 3 egz. w formie papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej na płycie CD/DVD

y) uczestniczenia w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń;

z) zgłoszenia w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przed upływem gwarancji i rękojmi za wady;

aa) przestrzegania przepisów bhp i p.poż.;

bb) zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt;

cc) umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego.

W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę, z którym zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto.

Ogłoszenia o zamówieniu publicznym:
Ogłoszenie o zamówieniu [2,76 MB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Informacja o zamawiającym [485,3 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Opis przedmiotu zamówienia [527,69 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Projekt umowy [602,44 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Załączniki w wersji edytowalnej [212 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Decyzja konserwatora [1,15 MB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Pozwolenie na budowę [762,25 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Projekt budowlany cz. I [1,39 MB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Projekt budowlany cz. 2 [3,91 MB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Projekt budowlany cz. 3 [31,73 MB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Przedmiar robót [235,06 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-07-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia [2,78 MB] , data ogłoszenia pliku: 2017-08-10
Odpowiedzi na pytania [1,22 MB] , data ogłoszenia pliku: 2017-08-10
Informacja z otwarcia ofert [300 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-08-17
Wyniki postępowań:
Firma: P.P.H.U. BLACHMAN Robert Dudek

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Magda Woźniak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Magda Woźniak
Data wytworzenia informacji 2017-07-27
Data udostępnienia informacji 2017-07-27