Istniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie. Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych. Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.
1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".
2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego - opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków, - czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza), - przygotowanie dziecka do samodzielnego życia, - koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.
3. Zadania nauczyciela wychowującego: - kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości, - kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie. Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych. Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.
1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".
2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego - opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków, - czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza), - przygotowanie dziecka do samodzielnego życia, - koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.
3. Zadania nauczyciela wychowującego: - kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości, - kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie. Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych. Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.
1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".
2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego - opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków, - czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza), - przygotowanie dziecka do samodzielnego życia, - koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.
3. Zadania nauczyciela wychowującego: - kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości, - kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie. Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych. Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.
1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".
2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego - opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków, - czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza), - przygotowanie dziecka do samodzielnego życia, - koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.
3. Zadania nauczyciela wychowującego: - kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości, - kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie. Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych. Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.
1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".
2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego - opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków, - czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza), - przygotowanie dziecka do samodzielnego życia, - koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.
3. Zadania nauczyciela wychowującego: - kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości, - kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie. Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych. Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.
1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".
2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego - opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków, - czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza), - przygotowanie dziecka do samodzielnego życia, - koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.
3. Zadania nauczyciela wychowującego: - kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości, - kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie. Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych. Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.
1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".
2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego - opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków, - czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza), - przygotowanie dziecka do samodzielnego życia, - koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.
3. Zadania nauczyciela wychowującego: - kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości, - kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspó |