wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Miasto i Gmina Pilawa

Informacje systemowe o wybranej jednostce

Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Pilawie

Pełna nazwa jednostki: Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Pilawie
Nazwa skrócona: Szkoła Podstawowa w Pilawie
Grupa jednostek: Oświata i wychowanie, nauka i szkolnictwo wyższe
Podgrupa jednostek: Szkoły podstawowe
Adres jednostki: 08-400 Pilawa, ul. Leśna 6
Telefon: 025 685 61 01
Faks: (brak danych)
Liczba zatrudnionych: (brak danych)
Średnie wynagrodzenie: (brak danych)
Czy osoba prawna: TAK
Status prawny lub forma prawna: (brak danych)
Nazwa organu tworzącego: (brak danych)
Akt tworzący (numer, data, tytuł): (brak danych)
Plik aktu:
Regulamin jednostki:
Status jednostki:
Kod terytorialny GUS: (brak danych)
NIP: (brak danych)
REGON: (brak danych)
Numer rachunku bankowego: (brak danych)
Adres strony internetowej: (brak danych)
Data ostatniej aktualizacji: 2004-07-09

Kierownik jednostki

Imię i Nazwisko: Hanna Gajowniczek
Od kiedy zatrudniony w urzędzie: 2007-09-01
Czy pracownik urzędu: TAK
Wiek: (brak danych)
Poziom wykształcenia: brak danych
Kierunek wykształcenia: (brak danych)
Adres e-mail: (brak danych)

Przedmiot działalności i kompetencje

Informacje dodatkowe o działaności

Istniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie.
Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych.
Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.

1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".

2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego
- opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków,
- czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza),
- przygotowanie dziecka do samodzielnego życia,
- koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.

3. Zadania nauczyciela wychowującego:
- kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości,
- kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie.
Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych.
Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.

1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".

2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego
- opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków,
- czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza),
- przygotowanie dziecka do samodzielnego życia,
- koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.

3. Zadania nauczyciela wychowującego:
- kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości,
- kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie.
Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych.
Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.

1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".

2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego
- opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków,
- czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza),
- przygotowanie dziecka do samodzielnego życia,
- koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.

3. Zadania nauczyciela wychowującego:
- kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości,
- kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie.
Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych.
Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.

1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".

2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego
- opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków,
- czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza),
- przygotowanie dziecka do samodzielnego życia,
- koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.

3. Zadania nauczyciela wychowującego:
- kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości,
- kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie.
Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych.
Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.

1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".

2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego
- opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków,
- czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza),
- przygotowanie dziecka do samodzielnego życia,
- koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.

3. Zadania nauczyciela wychowującego:
- kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości,
- kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie.
Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych.
Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.

1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".

2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego
- opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków,
- czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza),
- przygotowanie dziecka do samodzielnego życia,
- koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.

3. Zadania nauczyciela wychowującego:
- kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości,
- kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspóIstniejemy po to, aby w atmosferze odpowiedzialności, uczciwości, kreatywności i dążenia do sukcesu towarzyszyć uczniom na drodze do poznawania i rozwijania siebie.
Struktura naszej szkoły opiera się na zgodnej współpracy nauczycieli, wychowawców i rodziców .Szanujemy prawo każdego człowieka do odmienności myśli, poglądów. Pielęgnujemy umiejętności dzielenia się emocjami, jesteśmy wrażliwi na uczucia innych.
Podstawą naszego działania jest rzetelne przekazywanie przez nauczycieli, wychowawców i innych pracowników szkoły wiedzy i umiejętności potrzebnych dzieciom w dalszym kształceniu i dorosłym życiu.

1. Nasza szkoła to szkoła wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania. Chcemy wychować ucznia zaangażowanego w naukę i pracę, chętnego do działania, pełnego radości, humoru i entuzjazmu we własnej aktywności. Naszym naczelnym celem jest wychowanie i przygotowanie dziecka do zdobywania kolejnych etapów wykształcenia. Stawiamy na odpowiedzialność i kreatywność ucznia w dążeniu do osiągania wielkich celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie. Pomagamy odnieść sukces każdemu dziecku. Pragniemy także nauczyć odpowiedzialności za siebie i innych, poszanowania wolności i godności każdego człowieka, współdziałania w grupie. Nasi uczniowie są otwarci na potrzeby innych ludzi i środowiska. Będą aktywnie uczestniczyli w życiu szkoły stając się "Ambasadorami kultury w swojej małej ojczyźnie".

2. Zadania szkoły jako środowiska wychowawczego
- opieka nad biologicznym i psychicznym rozwojem wychowanków,
- czuwanie nad działaniem wychowanka w życiu społeczności środowiskowej (klasa, grupa rówieśnicza),
- przygotowanie dziecka do samodzielnego życia,
- koordynowanie oddziaływań wychowawczych domu, szkoły i środowiska rówieśniczego.

3. Zadania nauczyciela wychowującego:
- kreowanie sytuacji, w których dziecko aktywnie rozwija swery swojej osobowości,
- kształtowanie umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie rówieśniczej i społecznej przez wspó

Tryb działania w zakresie gospodarki budżetowej i pozabudżetowej

Majątek którym dysponuje jednostka

Informacje o użytkownikach

Struktura własnościowa

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Beata Całka
Data wytworzenia informacji 2004-07-09
Data udostępnienia informacji 2004-07-09