Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 102099-2015 z dnia 2015-07-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Istebna
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót związanych z budową parkingu zlokalizowanego przy drodze wojewódzkiej 941 we wsi Istebna. Ze względu na znaczną różnicę wysokości terenu parking zaprojektowano w nasypie na dwóch poziomach...
Termin składania ofert: 2015-07-24

Istebna: Budowa parkingu gminnego Pod Grapą w Istebnej Centrum
Numer ogłoszenia: 122391 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102099 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej, Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu gminnego Pod Grapą w Istebnej Centrum.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót związanych z budową parkingu zlokalizowanego przy drodze wojewódzkiej 941 we wsi Istebna. Ze względu na znaczną różnicę wysokości terenu parking zaprojektowano w nasypie na dwóch poziomach połączonych oddzielnymi dwoma zjazdami publicznymi. Na parkingach zaprojektowano miejsca postojowe dla samochodów osobowych, w tym także dla osób niepełnosprawnych. Na poziomie północnym zaprojektowano 28 stanowisk postojowych w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej, na poziomie południowym 38 stanowisk w tym również jedno dla osoby niepełnosprawnej. Poziomy pomiędzy sobą połączone będą schodami. W ramach zadania przewidziano wykonanie odwodnienia z projektowanego parkingu. Woda opadowa ze zjazdów oraz parkingu, odprowadzana spadkiem poprzecznym i podłużnym, zostanie ujęta do odwodnienia liniowego i odprowadzona za pośrednictwem przykanalików i kolektorów do separatora. Ponadto przy krawędziach parkingu, które znajdują się przy nasypie, przewidziano wykonanie odwodnienia w postaci betonowego ścieku korytkowego na końcach których znajdują się wpusty, odprowadzające wodę spływającą z przyległych skarp, do instalacji odwadniającej. Zakres robót obejmuje: Wytyczenie i inwentaryzacja obiektu, Wycinkę drzew oraz krzewów, Wykonanie wykopów w ilości 15161,00 m3, Wykonanie nasypów w ilości 13840,00 m3, Wykonanie 4 odwiertów geologicznych o głębokości 10 m każdy, Budowę dwóch zjazdów publicznych o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej o gr. 8 na podsypce cementowo - piaskowej 1:3 o grubości 3 cm wraz z podbudową pomocniczą z kruszywa łamanego 0-16 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, podbudową zasadniczą z kruszywa łamanego 31,5-63 stabilizowanego mechanicznie i piaskiem grubym gr. 12 cm w obramowaniu z krawężników betonowych 15x30x100 i najazdowych 15x22x100 posadowionych na ławie z betonu B20. Budowę jezdni manewrowej, miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej szarej o gr. 8 na podsypce cementowo - piaskowej 1:3 o grubości 3 cm wraz z podbudową pomocniczą z kruszywa łamanego 0-16 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, podbudową zasadniczą z kruszywa łamanego 31,5-63 stabilizowanego mechanicznie i piaskiem grubym gr. 12 cm w obramowaniu z krawężników betonowych 15x30x100 i najazdowych 15x22x100 posadowionych na ławie z betonu B20. Rozłożenie traw z rolki w ilości - 1198 m2, Umocnienie skarp brukiem kamiennym gr. 10 cm. Montaż barier ochronnych stalowych 32,00 mb, Wykonanie balustrad ze stali nierdzewnej 130,00 mb. Zakres robót dotyczących zebrania i odprowadzenia wód opadowych z powierzchni utwardzonych obejmuje: Budowę kolektora deszczowego z rur PP Klasy SN10 o średnicy 200 mm i 160 mm o łącznej długości - 306 m, Wykonanie odwodnienia linowego o długości 120 m, Zamontowanie studzienek odpływowych odwodnienia liniowego w ilości 9 szt, Wykonanie sączków drenarskich z rur PCV fi 150 mm oraz 250 mm o łącznej długości 362 m, Zamontowanie 15 szt, kompletnych studzienek inspekcyjnych PP o śr. 425 mm - z włazem żeliwnym, Zamontowanie 9 szt, kompletnych studzienek inspekcyjnych PP o śr. 315 mm - z włazem żeliwnym, Zamontowanie 2 szt, studzienek kanalizacyjnych PP o śr. 425 mm - z osadnikiem (pod wpustem), Zamontowanie 2 szt, studzienek kanalizacyjnych PP o śr. 315 mm - z osadnikiem (pod wpustem), Zamontowanie 3 szt, studzienki inspekcyjnej PP o śr. 315 mm - z osadnikiem oraz włazem żeliwnym, Zamontowanie 1 szt, zbiorczej studzienki PP o śr. 1000 mm z włazem żeliwnym, Zamontowanie 1 szt, studzienki kaskadowej PP o śr. 600 mm z włazem żeliwnym, Zamontowanie 2 szt, studni osadnikowych PP o śr. 600 mm z włazem żeliwnym, Zamontowanie separatora koalescencyjnego o przepływie nominalnym 6 l/s. Zakres robót dotyczących wykonania muru oporowego: Wykonanie wykopów w ilości - 812,00 m3, Zasypanie wykopów pospółki z zagęszczeniem w ilości - 839,00 m3, Wykonanie zbrojenia w ilości - 25,312 tony, Betonowanie ścian, schodów, murów z betonu B30 (C25/30) w ilości łącznej - 381,00 m3, Betonowanie betonem B20 (C16/20) w ilości - 34,00 m3, Wykonanie izolacji na zimno w ilości - 766,00 m2, Wykonanie drenażu za ścianami oporowymi w ilości - 589,00 m2, Wykonanie dylatacji z taśmy PCV w ilości - 19,00 m, Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego pow. Betonowych w ilości - 44,00 m2, Wykonanie kamieniem oblicowania ścian oporowych w ilości - 124,00 m2. Warunki ogólne dla zadania 1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem minimum - 36 miesięcy. 2. Rozliczenie finansowe należy prowadzić na podstawie kosztorysu powykonawczego. 3. Inwestor wymaga ciągłego nadzoru na zadaniu przez uprawnionego kierownika budowy, 4. Koszty związane z obsługą geologiczną (badania podłoża gruntu) ponosi Wykonawca,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.20-7, 45.11.12.91-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.52-0, 45.22.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2399078,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ