wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Zespół Szkół w Lipowcu im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego

NASI UŻYTKOWNICY

Działanuia szkoły mają na celu wszechsteonny rozwój ucznia. Pomoc rodzicom w ukierunkowaniu zainteresowań i zdolności ucznia.

Uczeń Zespołu ma prawo:

a)do zapoznania się z programami nauczania, ich treścią, celami i wymaganiami oraz właściwie zorganizowanego procesu nauczania,

b)do znajomości WSO i PSO.

c)otrzymać fachową pomoc w razie potrzeby,

d)mieć wpływ na decyzje, które go bezpośrednio dotyczą,

e)być uczciwie potraktowanym, nawet gdy wydaje się komuś, że nie ma racji,

f)być szanowanym jako osoba, której wolno zachować własny specyficzny styl

g)samodzielnie decydować o swoim wyznaniu lub przekonaniach życiowych,

h)rozwijać swe zdolności i talent,

i)współdecydować poprzez swoich przedstawicieli z Samorządu Uczniowskiego o formach pracy pozalekcyjnej,

j)realizować indywidualny program lub indywidualny tok nauki na zasadach określonych w odrębnych przepisach,

k)być jawnie ocenianym oraz znać kryteria kontroli postępów w nauce,

l)być powiadamianym o terminie i zakresie pisemnych prac kontrolnych. Prace kontrolne to :

- praca klasowa- po zakończeniu działu, zapowiedziana tydzień wcześniej, poprzedzona lekcją powtórzeniową, nie więcej niż dwie tygodniowo

- sprawdzian- z trzech jednostek tematycznych, wcześniej zapowiedziany, nie więcej niż trzy w tygodniu,

- kartkówka- z ostatniego tematu lekcji, niezapowiedziana.

ł) do odpoczynku umysłowego w przerwach międzylekcyjnych,

m) odpoczywać w czasie przerw świątecznych i ferii - na czas ich trwania nie zadaje się prac domowych, a w pierwszy dzień po feriach uczniowie nie są pytani,

n) przystąpić do egzaminu klasyfikacyjnego lub sprawdzającego w sytuacjach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach,

o) uzyskać pomoc w przypadku trudności w nauce,

p) być chronionym przed ludźmi i sytuacjami, mogącymi zranić jego uczucia,

q) korzystać pod opieką nauczyciela z pomieszczeń szkolnych, sprzętu, środków dydaktycznych, świetlicy, księgozbioru biblioteki, tak podczas zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych

r)Działanuia szkoły mają na celu wszechsteonny rozwój ucznia. Pomoc rodzicom w ukierunkowaniu zainteresowań i zdolności ucznia.

Uczeń Zespołu ma prawo:

a)do zapoznania się z programami nauczania, ich treścią, celami i wymaganiami oraz właściwie zorganizowanego procesu nauczania,

b)do znajomości WSO i PSO.

c)otrzymać fachową pomoc w razie potrzeby,

d)mieć wpływ na decyzje, które go bezpośrednio dotyczą,

e)być uczciwie potraktowanym, nawet gdy wydaje się komuś, że nie ma racji,

f)być szanowanym jako osoba, której wolno zachować własny specyficzny styl

g)samodzielnie decydować o swoim wyznaniu lub przekonaniach życiowych,

h)rozwijać swe zdolności i talent,

i)współdecydować poprzez swoich przedstawicieli z Samorządu Uczniowskiego o formach pracy pozalekcyjnej,

j)realizować indywidualny program lub indywidualny tok nauki na zasadach określonych w odrębnych przepisach,

k)być jawnie ocenianym oraz znać kryteria kontroli postępów w nauce,

l)być powiadamianym o terminie i zakresie pisemnych prac kontrolnych. Prace kontrolne to :

- praca klasowa- po zakończeniu działu, zapowiedziana tydzień wcześniej, poprzedzona lekcją powtórzeniową, nie więcej niż dwie tygodniowo

- sprawdzian- z trzech jednostek tematycznych, wcześniej zapowiedziany, nie więcej niż trzy w tygodniu,

- kartkówka- z ostatniego tematu lekcji, niezapowiedziana.

ł) do odpoczynku umysłowego w przerwach międzylekcyjnych,

m) odpoczywać w czasie przerw świątecznych i ferii - na czas ich trwania nie zadaje się prac domowych, a w pierwszy dzień po feriach uczniowie nie są pytani,

n) przystąpić do egzaminu klasyfikacyjnego lub sprawdzającego w sytuacjach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach,

o) uzyskać pomoc w przypadku trudności w nauce,

p) być chronionym przed ludźmi i sytuacjami, mogącymi zranić jego uczucia,

q) korzystać pod opieką nauczyciela z pomieszczeń szkolnych, sprzętu, środków dydaktycznych, świetlicy, księgozbioru biblioteki, tak podczas zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych

r)Działanuia szkoły mają na celu wszechsteonny rozwój ucznia. Pomoc rodzicom w ukierunkowaniu zainteresowań i zdolności ucznia.

Uczeń Zespołu ma prawo:

a)do zapoznania się z programami nauczania, ich treścią, celami i wymaganiami oraz właściwie zorganizowanego procesu nauczania,

b)do znajomości WSO i PSO.

c)otrzymać fachową pomoc w razie potrzeby,

d)mieć wpływ na decyzje, które go bezpośrednio dotyczą,

e)być uczciwie potraktowanym, nawet gdy wydaje się komuś, że nie ma racji,

f)być szanowanym jako osoba, której wolno zachować własny specyficzny styl

g)samodzielnie decydować o swoim wyznaniu lub przekonaniach życiowych,

h)rozwijać swe zdolności i talent,

i)współdecydować poprzez swoich przedstawicieli z Samorządu Uczniowskiego o formach pracy pozalekcyjnej,

j)realizować indywidualny program lub indywidualny tok nauki na zasadach określonych w odrębnych przepisach,

k)być jawnie ocenianym oraz znać kryteria kontroli postępów w nauce,

l)być powiadamianym o terminie i zakresie pisemnych prac kontrolnych. Prace kontrolne to :

- praca klasowa- po zakończeniu działu, zapowiedziana tydzień wcześniej, poprzedzona lekcją powtórzeniową, nie więcej niż dwie tygodniowo

- sprawdzian- z trzech jednostek tematycznych, wcześniej zapowiedziany, nie więcej niż trzy w tygodniu,

- kartkówka- z ostatniego tematu lekcji, niezapowiedziana.

ł) do odpoczynku umysłowego w przerwach międzylekcyjnych,

m) odpoczywać w czasie przerw świątecznych i ferii - na czas ich trwania nie zadaje się prac domowych, a w pierwszy dzień po feriach uczniowie nie są pytani,

n) przystąpić do egzaminu klasyfikacyjnego lub sprawdzającego w sytuacjach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach,

o) uzyskać pomoc w przypadku trudności w nauce,

p) być chronionym przed ludźmi i sytuacjami, mogącymi zranić jego uczucia,

q) korzystać pod opieką nauczyciela z pomieszczeń szkolnych, sprzętu, środków dydaktycznych, świetlicy, księgozbioru biblioteki, tak podczas zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych

r)Działanuia szkoły mają na celu wszechsteonny rozwój ucznia. Pomoc rodzicom w ukierunkowaniu zainteresowań i zdolności ucznia.

Uczeń Zespołu ma prawo:

a)do zapoznania się z programami nauczania, ich treścią, celami i wymaganiami oraz właściwie zorganizowanego procesu nauczania,

b)do znajomości WSO i PSO.

c)otrzymać fachową pomoc w razie potrzeby,

d)mieć wpływ na decyzje, które go bezpośrednio dotyczą,

e)być uczciwie potraktowanym, nawet gdy wydaje się komuś, że nie ma racji,

f)być szanowanym jako osoba, której wolno zachować własny specyficzny styl

g)samodzielnie decydować o swoim wyznaniu lub przekonaniach życiowych,

h)rozwijać swe zdolności i talent,

i)współdecydować poprzez swoich przedstawicieli z Samorządu Uczniowskiego o formach pracy pozalekcyjnej,

j)realizować indywidualny program lub indywidualny tok nauki na zasadach określonych w odrębnych przepisach,

k)być jawnie ocenianym oraz znać kryteria kontroli postępów w nauce,

l)być powiadamianym o terminie i zakresie pisemnych prac kontrolnych. Prace kontrolne to :

- praca klasowa- po zakończeniu działu, zapowiedziana tydzień wcześniej, poprzedzona lekcją powtórzeniową, nie więcej niż dwie tygodniowo

- sprawdzian- z trzech jednostek tematycznych, wcześniej zapowiedziany, nie więcej niż trzy w tygodniu,

- kartkówka- z ostatniego tematu lekcji, niezapowiedziana.

ł) do odpoczynku umysłowego w przerwach międzylekcyjnych,

m) odpoczywać w czasie przerw świątecznych i ferii - na czas ich trwania nie zadaje się prac domowych, a w pierwszy dzień po feriach uczniowie nie są pytani,

n) przystąpić do egzaminu klasyfikacyjnego lub sprawdzającego w sytuacjach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach,

o) uzyskać pomoc w przypadku trudności w nauce,

p) być chronionym przed ludźmi i sytuacjami, mogącymi zranić jego uczucia,

q) korzystać pod opieką nauczyciela z pomieszczeń szkolnych, sprzętu, środków dydaktycznych, świetlicy, księgozbioru biblioteki, tak podczas zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych

r)