wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Przedszkole nr 9 im. Jasia i Małgosi w Wołominie

Poznaj nas bliżej


Przedszkole zostało powołane decyzją kuratora z dnia 1 marca 1979 roku.

Parterowy rozłożysty budynek ma duże przestronne sale, które tworzą wymarzone miejsce dla dzieci.

Budynek przedszkola jest bardzo funkcjonalny, bez barier architektonicznych. Przestronne 4 sale oraz sala gimnastyczna posiadają bezpośrednie wyjście do ogrodu. Sale są estetyczne, w pastelowych kolorach. Szatnie przy salach są również utrzymane w tonacji pastelowej, ozdobione dużymi elementami dekoracyjnymi, które stanowią postacie z bajek.

Wyposażenie placówki w pomoce dydaktyczne jest dobre, pomoce stopniowo wymieniane są na nowsze, estetyczniejsze. Biblioteka przedszkolna zawiera najnowsze pozycje zarówno literatury dziecięcej jak i pedagogicznej.

Oprócz gabinetu dyrektora, zastępcy dyrektora, przedszkole posiada gabinet metodyczny dla nauczycieli, gabinet logopedyczno - psychologiczny, salę audio - video oraz pracownię komputerową z dostępem do internetu.

W placówce jest pełne zaplecze magazynowo-kuchenne z oddzielnym pomieszczeniem dla intendenta. Pracownicy kuchni mają zainstalowany w swoim pomieszczeniu natrysk. Przed wejściem do kuchni znajduje się pomieszczenie dla rzemieślnika. Przedszkole jest monitorowane w czasie wolnym od pracy.

Ogród przedszkolny podzielony jest na dwie części. Z przodu budynku przed głównym wejściem znajduje się mały zestaw ogrodowy, z którego korzystają wychowankowie przedszkola, jak i znajdujące się pod opieką rodziców dzieci nie uczęszczające do przedszkola.

Ogród z tyłu budynku to teren zabaw dla dzieci. Znajdują się tu huśtawki, piaskownice, rozstawiany jest różnorodny sprzęt do gier zespołowych (piłka nożna, koszykówka, ringo, kometka). Jest też tor przeszkód oraz tor slalomowy. Na obrzeżach ogrodu rosną kwitnące krzewy oraz kwiaty.

Aktualnie do przedszkola uczęszcza 126 dzieci, w tym: 44 sześciolatków, 34 pięciolatków, 29 czterolatków oraz 19 trzylatków. Wśród nich jest 10 dzieci niepełnosprawnych, dla których potrzeb stworzone zostały dwa oddziały integracyjne.


Przedszkole zostało powołane decyzją kuratora z dnia 1 marca 1979 roku.

Parterowy rozłożysty budynek ma duże przestronne sale, które tworzą wymarzone miejsce dla dzieci.

Budynek przedszkola jest bardzo funkcjonalny, bez barier architektonicznych. Przestronne 4 sale oraz sala gimnastyczna posiadają bezpośrednie wyjście do ogrodu. Sale są estetyczne, w pastelowych kolorach. Szatnie przy salach są również utrzymane w tonacji pastelowej, ozdobione dużymi elementami dekoracyjnymi, które stanowią postacie z bajek.

Wyposażenie placówki w pomoce dydaktyczne jest dobre, pomoce stopniowo wymieniane są na nowsze, estetyczniejsze. Biblioteka przedszkolna zawiera najnowsze pozycje zarówno literatury dziecięcej jak i pedagogicznej.

Oprócz gabinetu dyrektora, zastępcy dyrektora, przedszkole posiada gabinet metodyczny dla nauczycieli, gabinet logopedyczno - psychologiczny, salę audio - video oraz pracownię komputerową z dostępem do internetu.

W placówce jest pełne zaplecze magazynowo-kuchenne z oddzielnym pomieszczeniem dla intendenta. Pracownicy kuchni mają zainstalowany w swoim pomieszczeniu natrysk. Przed wejściem do kuchni znajduje się pomieszczenie dla rzemieślnika. Przedszkole jest monitorowane w czasie wolnym od pracy.

Ogród przedszkolny podzielony jest na dwie części. Z przodu budynku przed głównym wejściem znajduje się mały zestaw ogrodowy, z którego korzystają wychowankowie przedszkola, jak i znajdujące się pod opieką rodziców dzieci nie uczęszczające do przedszkola.

Ogród z tyłu budynku to teren zabaw dla dzieci. Znajdują się tu huśtawki, piaskownice, rozstawiany jest różnorodny sprzęt do gier zespołowych (piłka nożna, koszykówka, ringo, kometka). Jest też tor przeszkód oraz tor slalomowy. Na obrzeżach ogrodu rosną kwitnące krzewy oraz kwiaty.

Aktualnie do przedszkola uczęszcza 126 dzieci, w tym: 44 sześciolatków, 34 pięciolatków, 29 czterolatków oraz 19 trzylatków. Wśród nich jest 10 dzieci niepełnosprawnych, dla których potrzeb stworzone zostały dwa oddziały integracyjne.


Przedszkole zostało powołane decyzją kuratora z dnia 1 marca 1979 roku.

Parterowy rozłożysty budynek ma duże przestronne sale, które tworzą wymarzone miejsce dla dzieci.

Budynek przedszkola jest bardzo funkcjonalny, bez barier architektonicznych. Przestronne 4 sale oraz sala gimnastyczna posiadają bezpośrednie wyjście do ogrodu. Sale są estetyczne, w pastelowych kolorach. Szatnie przy salach są również utrzymane w tonacji pastelowej, ozdobione dużymi elementami dekoracyjnymi, które stanowią postacie z bajek.

Wyposażenie placówki w pomoce dydaktyczne jest dobre, pomoce stopniowo wymieniane są na nowsze, estetyczniejsze. Biblioteka przedszkolna zawiera najnowsze pozycje zarówno literatury dziecięcej jak i pedagogicznej.

Oprócz gabinetu dyrektora, zastępcy dyrektora, przedszkole posiada gabinet metodyczny dla nauczycieli, gabinet logopedyczno - psychologiczny, salę audio - video oraz pracownię komputerową z dostępem do internetu.

W placówce jest pełne zaplecze magazynowo-kuchenne z oddzielnym pomieszczeniem dla intendenta. Pracownicy kuchni mają zainstalowany w swoim pomieszczeniu natrysk. Przed wejściem do kuchni znajduje się pomieszczenie dla rzemieślnika. Przedszkole jest monitorowane w czasie wolnym od pracy.

Ogród przedszkolny podzielony jest na dwie części. Z przodu budynku przed głównym wejściem znajduje się mały zestaw ogrodowy, z którego korzystają wychowankowie przedszkola, jak i znajdujące się pod opieką rodziców dzieci nie uczęszczające do przedszkola.

Ogród z tyłu budynku to teren zabaw dla dzieci. Znajdują się tu huśtawki, piaskownice, rozstawiany jest różnorodny sprzęt do gier zespołowych (piłka nożna, koszykówka, ringo, kometka). Jest też tor przeszkód oraz tor slalomowy. Na obrzeżach ogrodu rosną kwitnące krzewy oraz kwiaty.

Aktualnie do przedszkola uczęszcza 126 dzieci, w tym: 44 sześciolatków, 34 pięciolatków, 29 czterolatków oraz 19 trzylatków. Wśród nich jest 10 dzieci niepełnosprawnych, dla których potrzeb stworzone zostały dwa oddziały integracyjne.