Do zadań stanowiska ds. Gospodarczych i Administracji należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno-gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności: 1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2) prowadzenie ewidencji korespondencji, 3) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu oraz rejestru udzielanych odpowiedzi, 4) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa, w tym protokołowanie spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza, 5) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, prowadzenie biblioteki urzędowej, 6) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 7) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych Referatów i stanowisk pracy oraz wydziału, 8) nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd, 9) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym w materiały biurowe i kancelaryjne, 10) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych, 11) nadzór nad funkcjonowaniem kotłowni urzędu, nad pracą zatrudnionych palaczy; zakup opału, 12) sporządzanie, zakładanie i uaktualnianie spisów inwentarza w poszczególnych pokojach, 13) oznakowanie mienia urzędu oraz organizacja w zakresie ochrony budynków, 14) prowadzenie magazynu środków trwałych i przedmiotów nietrwałych wycofanych z użytkowania z pomieszczeń biurowych urzędu, 15) obsługa tablic informacyjnych znajdujących się w urzędzie, 16) informowanie i kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
|