Do zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, zarządzania i eksploatacją dróg, spraw związanych z realizacją inwestycji miejsko-gminnych, procedurą udzielania zamówień publicznych oraz spraw związanych z udzielaniem i odmową udzielania zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, dodatków mieszkaniowych, a w szczególności: 1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją i nadzorowaniem inwestycji miejsko-gminnych oraz inwestycji i remontów kapitalnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych, 2) bieżąca kontrola realizacji zawartych umów w zakresie inwestycji i remontów, 3) przygotowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacją, z uwzględnieniem planów kredytów, pożyczek i dotacji oraz przygotowywanie - w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy - wniosków i harmonogramów w tych sprawach, 4) opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych, 5) przygotowywanie dokumentów w sprawach wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, 6) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, 7) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych, 8) przygotowywanie dokumentów w zakresie robót drogowych, inwestycyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających, 9) współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie budowy i modernizacji oświetlenia ulicznego, nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego, 10) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - na zadania realizowane przez miasto i gminę: a) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz zmian personalnych w składzie Komisji, b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawianie go do zatwierdzania Burmistrzowi, c) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowej, d) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach,Do zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, zarządzania i eksploatacją dróg, spraw związanych z realizacją inwestycji miejsko-gminnych, procedurą udzielania zamówień publicznych oraz spraw związanych z udzielaniem i odmową udzielania zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, dodatków mieszkaniowych, a w szczególności: 1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją i nadzorowaniem inwestycji miejsko-gminnych oraz inwestycji i remontów kapitalnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych, 2) bieżąca kontrola realizacji zawartych umów w zakresie inwestycji i remontów, 3) przygotowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacją, z uwzględnieniem planów kredytów, pożyczek i dotacji oraz przygotowywanie - w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy - wniosków i harmonogramów w tych sprawach, 4) opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych, 5) przygotowywanie dokumentów w sprawach wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, 6) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, 7) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych, 8) przygotowywanie dokumentów w zakresie robót drogowych, inwestycyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających, 9) współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie budowy i modernizacji oświetlenia ulicznego, nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego, 10) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - na zadania realizowane przez miasto i gminę: a) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz zmian personalnych w składzie Komisji, b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawianie go do zatwierdzania Burmistrzowi, c) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowej, d) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach,Do zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, zarządzania i eksploatacją dróg, spraw związanych z realizacją inwestycji miejsko-gminnych, procedurą udzielania zamówień publicznych oraz spraw związanych z udzielaniem i odmową udzielania zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, dodatków mieszkaniowych, a w szczególności: 1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją i nadzorowaniem inwestycji miejsko-gminnych oraz inwestycji i remontów kapitalnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych, 2) bieżąca kontrola realizacji zawartych umów w zakresie inwestycji i remontów, 3) przygotowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacją, z uwzględnieniem planów kredytów, pożyczek i dotacji oraz przygotowywanie - w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy - wniosków i harmonogramów w tych sprawach, 4) opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych, 5) przygotowywanie dokumentów w sprawach wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, 6) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, 7) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych, 8) przygotowywanie dokumentów w zakresie robót drogowych, inwestycyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających, 9) współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie budowy i modernizacji oświetlenia ulicznego, nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego, 10) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - na zadania realizowane przez miasto i gminę: a) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz zmian personalnych w składzie Komisji, b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawianie go do zatwierdzania Burmistrzowi, c) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowej, d) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach,Do zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Komunalnej należy prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, zarządzania i eksploatacją dróg, spraw związanych z realizacją inwestycji miejsko-gminnych, procedurą udzielania zamówień publicznych oraz spraw związanych z udzielaniem i odmową udzielania zezwolenia na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, dodatków mieszkaniowych, a w szczególności: 1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją i nadzorowaniem inwestycji miejsko-gminnych oraz inwestycji i remontów kapitalnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych, 2) bieżąca kontrola realizacji zawartych umów w zakresie inwestycji i remontów, 3) przygotowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacją, z uwzględnieniem planów kredytów, pożyczek i dotacji oraz przygotowywanie - w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Miasta i Gminy - wniosków i harmonogramów w tych sprawach, 4) opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych, 5) przygotowywanie dokumentów w sprawach wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, 6) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, 7) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych, 8) przygotowywanie dokumentów w zakresie robót drogowych, inwestycyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających, 9) współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie budowy i modernizacji oświetlenia ulicznego, nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego, 10) wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - na zadania realizowane przez miasto i gminę: a) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz zmian personalnych w składzie Komisji, b) opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawianie go do zatwierdzania Burmistrzowi, c) obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowej, d) podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach,
|