1. Wszystkie informacje dotyczące:
- funkcjonowania szkoły,
- organizacji pracy szkoły,
- prowadzonych zajęć edukacyjnych obowiązkowych i pozalekcyjnych,
- kół zainteresowań,
- godzin pracy nauczycieli,
można uzyskać:
- telefonicznie pod numerem telefonu 44632-97-12,
- osobiście w godzinach pracy sekretariatu szkoły 7:00 - 15:00
- za pomocą poczty elektronicznej: adres e-mail: [email protected]
2. Szkoła nie udostępnia prywatnych danych osobowych dzieci, rodziców
i nauczycieli.
3. W celu ponownego wystawienia legitymacji szkolnej uczeń powinien dostarczyć:
- wniosek kierowany do dyrektora szkoły o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej,
- zdjęcie,
- uiścić opłatę w kwocie 9 zł.
Wszelkie zaświadczenia dotyczące uczniów naszej szkoły, wydawane są w godzinach pracy sekretariatu.