WÓJT GMINY BEŁCHATÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU SKARBU I INWESTYCJI
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie : wyższe zawodowe o kierunku budownictwo lub administracja 2) posiadanie uprawnień budowlanych konstrukcyjno-budowlanych lub instalacyjne, sanitarne , elektryczne 2) brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne, 3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku 4) obywatelstwo polskie
2. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, lub w administracji samorządowej 2) znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, 3) znajomość ustaw: o finansach publicznych, gospodarce komunalnej, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, gospodarka nieruchomościami, prawo ochrony środowiska, 4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego 5) doświadczenie w pisaniu projektów o pozyskanie środków unijnych 6) znajomość obsługi urządzeń biurowych. 7) prawo jazdy kat. B 8) odpowiedzialność, dyspozycyjność , skuteczność w działaniu, samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) przygotowanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy 2) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych 3) pozyskiwanie środków finansowych na realizacje zadań inwestycyjnych 4) prowadzenie zadań związanych z utrzymaniem infrastruktury technicznej 5) prowadzenie zadań związanych z ochrona środowiska i gospodarki komunalnej, 6) prowadzenie zadań związanych z zakresem gospodarki mieniem gminy i zasobem mieszkaniowym gminy 7) prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa
4. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV) 3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) kwestionariusz osobowy, 7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyśWÓJT GMINY BEŁCHATÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU SKARBU I INWESTYCJI
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie : wyższe zawodowe o kierunku budownictwo lub administracja 2) posiadanie uprawnień budowlanych konstrukcyjno-budowlanych lub instalacyjne, sanitarne , elektryczne 2) brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne, 3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku 4) obywatelstwo polskie
2. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, lub w administracji samorządowej 2) znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, 3) znajomość ustaw: o finansach publicznych, gospodarce komunalnej, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, gospodarka nieruchomościami, prawo ochrony środowiska, 4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego 5) doświadczenie w pisaniu projektów o pozyskanie środków unijnych 6) znajomość obsługi urządzeń biurowych. 7) prawo jazdy kat. B 8) odpowiedzialność, dyspozycyjność , skuteczność w działaniu, samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) przygotowanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy 2) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych 3) pozyskiwanie środków finansowych na realizacje zadań inwestycyjnych 4) prowadzenie zadań związanych z utrzymaniem infrastruktury technicznej 5) prowadzenie zadań związanych z ochrona środowiska i gospodarki komunalnej, 6) prowadzenie zadań związanych z zakresem gospodarki mieniem gminy i zasobem mieszkaniowym gminy 7) prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa
4. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV) 3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) kwestionariusz osobowy, 7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyśWÓJT GMINY BEŁCHATÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU SKARBU I INWESTYCJI
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie : wyższe zawodowe o kierunku budownictwo lub administracja 2) posiadanie uprawnień budowlanych konstrukcyjno-budowlanych lub instalacyjne, sanitarne , elektryczne 2) brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne, 3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku 4) obywatelstwo polskie
2. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, lub w administracji samorządowej 2) znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, 3) znajomość ustaw: o finansach publicznych, gospodarce komunalnej, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, gospodarka nieruchomościami, prawo ochrony środowiska, 4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego 5) doświadczenie w pisaniu projektów o pozyskanie środków unijnych 6) znajomość obsługi urządzeń biurowych. 7) prawo jazdy kat. B 8) odpowiedzialność, dyspozycyjność , skuteczność w działaniu, samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) przygotowanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy 2) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych 3) pozyskiwanie środków finansowych na realizacje zadań inwestycyjnych 4) prowadzenie zadań związanych z utrzymaniem infrastruktury technicznej 5) prowadzenie zadań związanych z ochrona środowiska i gospodarki komunalnej, 6) prowadzenie zadań związanych z zakresem gospodarki mieniem gminy i zasobem mieszkaniowym gminy 7) prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa
4. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV) 3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) kwestionariusz osobowy, 7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyś
|