1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu. 2. Obsługa organizacyjna i administracyjna wójta, zastępcy wójta i sekretarza oraz sprawy kancelaryjno - techniczne, w tym: a) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu, b) prowadzenie ewidencji korespondencji, c) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z wójtem, sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych referatów. 3. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków, koordynacja nad prawidłowym i terminowym załatwianiem skarg i wniosków w referatach Urzędu, samodzielnych stanowiskach oraz jednostkach organizacyjnych. 4. Prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Urzędzie przez jednostki kontroli zewnętrznej oraz nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych. 5. Przyjmowanie i nadawanie telegramów, telefonogramów, dalekopisów, faksów oraz obsługa poczty elektronicznej itp.. 6. Ustalanie terminów spotkań i obsługa spotkań służbowych. 7. Prowadzenie dziennika podawczego, informacji Urzędu, oraz wywieszanie pism na tablicy ogłoszeń Urzędu. 8. Koordynacja przepływu informacji i dokumentów pomiędzy Wójtem, Z - cą Wójta i Sekretarzem. 9. Współdziałanie z administracją rządową i samorządową. 10. Prenumerata czasopism i dzienników urzędowych. 11. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez urząd. 12. Zaopatrzenie urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne. 13. Współpraca z Referatami w zakresie remontów i napraw oraz konserwacja inwentarza biurowego w urzędzie gminy. 14. Prowadzenie gospodarki drukami i formularzami. 15. Uzgadnianie zapotrzebowania na korzystanie z samochodu służbowego przez pracowników. 16. Prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem i odbiorem korespondencji urzędowej z placówki pocztowej. 17. Zamawianie, wydawanie, ewidencjonowanie i nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
|