W zakresie zamówień publicznych: 1. Prowadzenie i koordynowanie spraw z zakresu zamówień publicznych. 2. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz przyjętym regulaminem udzielania zamówień publicznych. 3. Przekazywanie do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień. 4. Ogłoszenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, w przypadkach określonych w ustawie i regulaminie oraz na stronie internetowej gminy (BIP). 5.Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia. 6. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych. 7. Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych. W zakresie przygotowania inwestycji do realizacji: 1. Przygotowanie zadania inwestycyjnego do uzyskania pozwolenia na budowę lub innych dokumentów formalno-prawnych przewidzianych prawem. 2. Analiza i opracowywanie wytycznych do projektowania. 3. Opracowanie materiałów i udział w procedurze zamówień publicznych w zakresie pozyskiwania analiz, studiów, koncepcji i dokumentacji projektowych. 4. Współpraca z projektantami na etapie sporządzania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i kosztorysów inwestorskich. 5. Analiza i weryfikacja uzyskanych opracowań, sprawdzanie ich kompletności i zgodności z zamówieniami oraz wymogami uzgodnień branżowych. 6. Przygotowanie materiałów, wniosków i pozyskiwanie uzgodnień wymaganych przepisami prawa oraz decyzji administracyjnych. W zakresie realizacji inwestycji i remontów: 1. Szacowanie kosztów inwestycji, remontów i robót towarzyszących. 2. Opracowywanie projektów koncepcji inwestycji. 3. Nadzorowanie realizacji inwestycji lub remontu. 4. Przygotowanie i nadzorowanie realizacji umów z inspektorami nadzoru inwestorskiego. 5. Opracowanie materiałów w zakresie robót nieprzewidzianych i dodatkowych oraz opracowania projektów aneksów do umów; 6. UzgaW zakresie zamówień publicznych: 1. Prowadzenie i koordynowanie spraw z zakresu zamówień publicznych. 2. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz przyjętym regulaminem udzielania zamówień publicznych. 3. Przekazywanie do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień. 4. Ogłoszenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, w przypadkach określonych w ustawie i regulaminie oraz na stronie internetowej gminy (BIP). 5.Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia. 6. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych. 7. Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych. W zakresie przygotowania inwestycji do realizacji: 1. Przygotowanie zadania inwestycyjnego do uzyskania pozwolenia na budowę lub innych dokumentów formalno-prawnych przewidzianych prawem. 2. Analiza i opracowywanie wytycznych do projektowania. 3. Opracowanie materiałów i udział w procedurze zamówień publicznych w zakresie pozyskiwania analiz, studiów, koncepcji i dokumentacji projektowych. 4. Współpraca z projektantami na etapie sporządzania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i kosztorysów inwestorskich. 5. Analiza i weryfikacja uzyskanych opracowań, sprawdzanie ich kompletności i zgodności z zamówieniami oraz wymogami uzgodnień branżowych. 6. Przygotowanie materiałów, wniosków i pozyskiwanie uzgodnień wymaganych przepisami prawa oraz decyzji administracyjnych. W zakresie realizacji inwestycji i remontów: 1. Szacowanie kosztów inwestycji, remontów i robót towarzyszących. 2. Opracowywanie projektów koncepcji inwestycji. 3. Nadzorowanie realizacji inwestycji lub remontu. 4. Przygotowanie i nadzorowanie realizacji umów z inspektorami nadzoru inwestorskiego. 5. Opracowanie materiałów w zakresie robót nieprzewidzianych i dodatkowych oraz opracowania projektów aneksów do umów; 6. UzgaW zakresie zamówień publicznych: 1. Prowadzenie i koordynowanie spraw z zakresu zamówień publicznych. 2. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz przyjętym regulaminem udzielania zamówień publicznych. 3. Przekazywanie do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień. 4. Ogłoszenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, w przypadkach określonych w ustawie i regulaminie oraz na stronie internetowej gminy (BIP). 5.Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia. 6. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych. 7. Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych. W zakresie przygotowania inwestycji do realizacji: 1. Przygotowanie zadania inwestycyjnego do uzyskania pozwolenia na budowę lub innych dokumentów formalno-prawnych przewidzianych prawem. 2. Analiza i opracowywanie wytycznych do projektowania. 3. Opracowanie materiałów i udział w procedurze zamówień publicznych w zakresie pozyskiwania analiz, studiów, koncepcji i dokumentacji projektowych. 4. Współpraca z projektantami na etapie sporządzania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i kosztorysów inwestorskich. 5. Analiza i weryfikacja uzyskanych opracowań, sprawdzanie ich kompletności i zgodności z zamówieniami oraz wymogami uzgodnień branżowych. 6. Przygotowanie materiałów, wniosków i pozyskiwanie uzgodnień wymaganych przepisami prawa oraz decyzji administracyjnych. W zakresie realizacji inwestycji i remontów: 1. Szacowanie kosztów inwestycji, remontów i robót towarzyszących. 2. Opracowywanie projektów koncepcji inwestycji. 3. Nadzorowanie realizacji inwestycji lub remontu. 4. Przygotowanie i nadzorowanie realizacji umów z inspektorami nadzoru inwestorskiego. 5. Opracowanie materiałów w zakresie robót nieprzewidzianych i dodatkowych oraz opracowania projektów aneksów do umów; 6. Uzga
|